کد خبر: ۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

حضور 2 بانوی ورزشکار لامردی در لیگ کاراته

نایب رئیس هیئت کاراته شهرستان لامرد از حضور دو بانوی جوان ورزشکار این شهرستان در لیگ کاراته بانوان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس سعیده غنی‌پور امروز در لامرد با اشاره به قهرمانی تیم منتخب کاراته بانوان استان فارس در مسابقات کشوری کاراته اظهار داشت: تیم منتخب کاراته بانوان استان فارس به همراه 32 نفر از بانوان کاراته‌‌کار خود توانست به مقام قهرمانی مسابقات کشوری کاراته سبک بودکای که با شرکت 152 نفری تیم‌های کاراته بانوان از هفت استان برگزار شد، دست پیدا کند.

وی افزود: در تیم منتخب کاراته بانوان استان فارس هشت نفر از بانوان جوان ورزشکار لامردی نیز حضور داشتند که موفق شدند دو مدال طلا، یک نقره و پنچ برنز کسب کنند.

نایب رئیس هیئت کاراته لامرد از حضور خود و محبوبه جعفری بانوی جوان ورزشکار لامردی در لیگ کاراته بانوان کشور خبر داد و گفت: پس از انجام رقابت و پیروزی تمام در چهار مسابقه لیگ کاراته بانوان کشور که هر یک ماه یک‌بار در سال جاری برگزار می‌شود مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب می‌کنیم.

غنی‌پور به افتخارات کسب شده توسط تیم کاراته بانوان شهرستان لامرد در سال 91 اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری برای تیم کاراته بانوان شهرستان لامرد افتخارآمیز بود چرا که تا امروز توانسته‌ایم، هشت عنوان‌ مختلف قهرمانی در سطح استان فارس و کشوری را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: هئیت کاراته بانوان شهرستان لامرد بهمن ماه سال جاری میزبان مسابقات کاراته بانوان استان فارس خواهد بود.

این بانوی ورزشکار لامردی با انتقاد صریح از عدم وجود امکانات ورزش کاراته بانوان در شهرستان لامرد بیان داشت: در حال حاضر بیش از 150 نفر از بانوان ورزشکار علاقمند به ورزش کاراته در سطح شهرستان لامرد مشغول فعالیت هستند، اما امکانات موجود در سطح ورزش کاراته بانوان نیست.

نایب رئیس هیئت کاراته لامرد ادامه داد: سه باشگاه کاراته ویژه بانوان در سطح شهرستان لامرد مشغول فعالیت هستند که تاکنون هیچ‌گونه حمایت مالی از این باشگاه‌ها صورت نگرفته در حالی که هزینه‌‌های حضور بانوان کاراته لامردی در مسابقات مختلف استانی و کشوری بسیار بالا است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان