کد خبر: ۳۷۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

چهار ماه تا افتتاح تونل سعدی و راهی که هنوز مسدود است

تونل سعدي از طرحهاي عمراني به تعويق افتاده از سال 1385 در منطقه بلوار سرداران شيراز منتهي به شهرك سعدي مي باشد كه شش سال پيش با حضور وزير محترم كشور كلنگ زده شد و بلافاصله شروع به كار گرديد و قرار شد 2 ساله اين طرح به پايان برسد.

به گزارش شیرازه به نقل از شیرازیس، تونل سعدی و تقاطع فضیلت که به گفته زهتاب شهردار منطقه سه شهرداری شیراز دو طرح عمرانی شاخص این منطقه  می باشند، پس از چهار سال تأخیر در افتتاح آن، بناست تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

پروژه تقاطع فضیلت، با اتصال بلوار نصر به بلوار سرداران مسیر رفت و آمد از طریق تونل سعدی را به سمت جاده خرامه فراهم می نماید. طی مدت اجرای این عملیات عمرانی ، تابحال پل هوایی بر روی بلوار سرداران شهید احداث شده و ساخت ورودی و خروجی های این تقاطع در دست اجراست. ولی با توجه به اینکه بار اصلی رفت و آمدها در سمت دیگر تونل از شهرک سعدی انجام خواهد شد، متأسفانه هنوز تملک و تخریب منازل مسکونی واقع درمسیر اتصال این تونل به جاده خرامه عملیاتی نشده است و با توجه به زمان بر بودن اجرای این عملیات به صورت کامل ، امید است مثل سال های قبل، با تعویق افتتاح این پروژه به سال دیگر روبرو نشویم و یا شاهد افتتاح پروژه به صورت ناقص نباشیم.

با توجه به اینکه شهرک سعدی دارای بافت قدیمی و کوچه های تنگ و باریک است ودر حال حاضرگره های ترافیکی در این شهرک وجود دارد، در صورت عدم اتمام مسیر اتصال تونل به جاده خرامه تا موعد مقرر، با افتتاح تقاطع فضیلت و تونل سعدی شهروندان این شهرک با مشکلات عدیده ای در این شهرک روبرو خواهند شد.

شایان ذکر است  مهندس علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز در بازدید از این تونل در تاریخ 19 اردیبهشت سال گذشته نیز به مردم شریف شیراز وعده داد که عملیات ساخت این پروژه تا پایان سال به پایان می رسد که این وعده محقق نشد.

تصاویر هوایی و گزارش تصویری زیر، گویای این ارزیابی است.

 

جهت مشاهده سایز اصلی، تصاویر را ذخیره کنید.

 

 

 

تصاویر تقاطع فضیلت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر خروجی تونل در شهرک سعدی 

مسیر اتصال تونل سعدی به جاده خرامه که مسدود است 

 

 

 

 

 

انتهای خبر/ص

برچسب ها: افتتاح ، تونل ، سعدی ، راه ، مسدود ، شیرازه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ح
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱
0
والا اگر قرار باشه اونور تملک بشه, همین شما و صداسیمای استانی بر میدارید فریاد می زنید بشتابید که حق مستضعفین خورده شد! شهرداری خانه های افراد بی سر پناه را تخریب کرد! وا مصیبتا! گزارش چند وقت پیش صداسیما یادمون نرفته! ایشالله شهردار رو سفید از این سکی هم بیرون میاد! واسه شهری که همه شعار می دن همچینت شهرداری نعمته! حالا قدر ندونید تا دچار قبلیا بشید! ( ضمنا رجبی و رجا هم در زمان خودشون نعمت بودند!)