کد خبر: ۳۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

پشتوانه‌سازی در رده بزرگسالان تیم کاراته فارس

سرپرست هیئت کاراته استان فارس گفت: برای پشتوانه‌سازی در رده بزرگسالان تیم کاراته این استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته استان فارس، عباس رضایی با اشاره به نتایج کسب شده توسط تیم‌های آقایان و بانوان فارس در لیگ‌های آینده‌سازان در هفته اخیر اظهار داشت: عملکرد تیم‌های آقایان و بانوان استان فارس در لیگ‌های آینده‌سازان به گونه‌ای است که قصد داریم با حفظ اسکلت تیم کنونی سال‌های آتی در رده‌های بالاتر لیگ شرکت کنیم.

وی افزود: تیم کاراته آقایان این استان با برد این هفته  مقابل شهید ستاری قرچک با 12 امتیاز و به خاطر تفاضل امتیاز کمتر، اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود ایستاده است.

سرپرست هیئت کاراته فارس ادامه داد: تیم بانوان کاراته این استان نیز در گروه سوم این رقابت‌ها در این هفته با برد خیره کننده خود مقابل تیم قدر همراه اول توانست با کسب 18 امتیاز به همراه تیم 12 امتیازی شهید شکوهی مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، اعضای این تیم‌ها و نفرات نخبه و منتخب در مسابقات قهرمانی استان فارس در مراحل مختلف به اردوهای کوتاه‌مدت دعوت می‌شوند تا سال آینده استان فارس در رده‌های مختلف سنی نمایندگان شایسته‌ای در لیگ‌های کشوری داشته باشد.

رضایی ادامه داد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با اراده بسته‌ای کارشناسی شده و علمی از تحلیل محتوایی کاراته این استان و با ارائه راهکار مناسب بر اساس وضعیت موجود و وضعیت ایده‌آل برنامه‌ریزی شده به دنبال ارتقای جایگاه کاراته فارس در سطح ملی باشیم.

وی با بیان اینکه ورزش نیازمند مدیریت استراتژیک و برنامه‌ریزی در سطوح مختلف است، بیان کرد: زمینه ارتقا و پیشرفت حوزه‌های مختلف با مدیریت و برنامه‌ریزی، بهتر، مفیدتر و زودتر فراهم می‌شود.

سرپرست هیئت کاراته استان فارس در پایان تصریح کرد: کاراته نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار می‌رود با وفاق و همدلی که در کاراته این استان به وجود آمده است شاهد بروز نتایج درخشانی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان