کد خبر: ۳۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱

تشکیل ستاد دانشجویی شاهد و ایثارگر در فیروزآباد

مسئول بنیاد شهید فیروزآباد گفت: ستاد دانشجویی شاهد و ایثارگر، با هدف بررسی روند تحصیلی و ارتقای سطح کیفی و علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و توجه ویژه به این قشر تشکیل شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از فیروزآباد، عبدالرسول پورعلی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان در دانشگاه پیام نور فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان با شیوه‌های مختلف ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف اعتقادات مردم را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی قرار داده که با گسترش فرهنگ ارزشی باید در برابر آنان بایستیم.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزآباد با اشاره به ارزش و جایگاه فرزندان دانشجوی شاهد و ایثارگر در جامعه ابراز داشت: شهدا و ایثارگران تلاش بسیاری برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی داشته‌اند و خدمات‌رسانی به خانواده شهیدان و ایثارگران امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات به خانواده شهدا در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و برای جلب رضایت این عزیزان از تمام توان موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم.

مسئول بنیاد شهید شهرستان فیروزآباد گفت: از اهداف مهم ما در تشکیل ستاد دانشجویی شاهد و ایثارگر، بررسی روند تحصیلی و ارتقای سطح کیفی و علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و توجه ویژه به این قشر است.

وی خواستار تشکیل ستاد اجرایی شاهد در دانشگاه شد و افزود: بدون تردید این امر موجب کمک به ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد می‌شود.

در پایان این جلسه یکی از اساتید روان‌شناسی بالینی مواردی را در زمینه ارائه مشاوره و مسائل روان‌شناسی از جمله افسردگی برای حاضران تشریح کرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان