کد خبر: ۳۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱

هرچه درست‌تر عمل کنیم فشار دشمنان بیشتر می‌شود

استاندار فارس گفت: هر چه ما درست‌تر عمل کرده و بیشتر بر اصول خود پافشاری کنیم فشار دشمنان برای انحراف و خسته کردن ما، بیشتر می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حسین صادق عابدین در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) شیراز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای تحقق اهداف والای دینی صورت گرفت و ملت ما در راه پیروزی و استمرار این انقلاب، در دوران مبارزه با طاغوت و دفاع مقدس، هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.

وی که به مناسبت ایام محرم و برای دیدار با مردم در جمع نمازگزاران شرکت کرده بود، افزود: تحریم‌های امروز دشمنان سخت‌تر از دوران دفاع مقدس شده و این نشان دهنده پایداری ملت ایران بر آرمان‌ها و اهداف اصیل انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ملت ایران را تنها ملتی در دنیا دانست که خودش برای مسائل کشورش تصمیم می‌گیرد و ادامه داد: اگر می‌خواهیم این افتخار‌آفرینی را تداوم دهیم و از غارت منابع خود به دست قدرت‌ها جلوگیری کرده، باید در مقابل سختی‌ها و ناملایمات مقاومت کنیم.

استاندار فارس شناخت چرایی واقعه عاشورا و مصائب وارده بر اهل بیت (ع) را مهم‌تر از چگونگی آن دانست و اظهار داشت: باید از واقعه عاشورا درس بگیریم و با عمل به وظایف خود در دوران غیبت، جامعه را آماده ظهور امام زمان (عج) کنیم.

صادق عابدین کسب بصیرت دینی در ایام محرم را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: کسب بصیرت در دین نیازمند شناخت زمان و داشتن شجاعت در دفاع  و حمایت از دین است.

 

برچسب ها: استاندار ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان