کد خبر: ۳۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۱

موفقیت‌های سپاه آمریکا را در جهان بی آبرو کرده است

امام جمعه شیراز گفت: اینکه در چند نماز جمعه در مورد حرمت‌شکنی‌ها هشدار می‌دهم به دلیل رواج این گناه در جامعه است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرماید خداوند 40 پرده را برای حفظ آبروی بنده مومن تعبیه کرده است.

وی افزود: هر گناه یکی از این پرده‌ها را کنار می‌زند، اما تنها یک گناه و آن حرمت‌شکنی است که به یکباره تمام پرده‌ها را کنار زده و آبروی حرمت‌شکننده را به راحتی در معرض نابودی قرار می‌دهد.

خطیب نماز جمعه شیراز تصریح کرد: بردن آبروی مومن و شکستن حرمت وی گناهی است که در جامعه ما رواج کامل دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: در فضای مجازی و در قالب طنز و پیامک و ... به راحتی با آبروی افراد بازی می‌شود.

وی ابراز داشت: بسیاری از مسائل دروغ به عناوین مختلف در جامعه شنیده می‌شود و در قالب طنز به افراد نیش زده می‌شود.

امام جمعه شیراز در فراز دیگری از خطبه‌ها به بیان شخصیت والای حضرت علی‌ابن حمزه و مناقب آن حضرت پرداخت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیروزی ملت فلسطین در سازمان ملل و پذیرفته شدن به عنوان ناظر غیر عضو نباید این را تداعی کند که فلسطین یک کشور در کنار کشور اسرائیل است اما همین موضوع یک گام رو به جلو برای ملت مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

ایمانی در ادامه ابراز داشت: پیروزی شیعیان در انتخابات پارلمان کویت و شکل‌گیری قانون اساسی مصر مطابق با شریعت اسلامی نشان از حرکت‌هایی در جهان اسلام دارد که مطابق میل استکبار نیست.

وی اضافه کرد: اسلام اهل تسامح و سهل‌گیری و اسلام خشن و طالبانی مورد پسند آمریکا است، اما اگر کشورهای اسلامی از آنچه به عنوان اسلام ناب محمدی در ایران وجود دارد تبعیت کنند استکبار روز به روز به عقب رانده می‌شود.

امام جمعه شیراز افزود: در یک سال اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو پهباد دشمن را به زمین نشاند و یکی را فراری داد و انجام چنین کاری تاکنون در مورد این ابزارهای تکنولوژیک رادار‌گریز در دنیا رخ نداده بود.

وی با تاکید بر توانایی عظیم سپاهیان پاسدار گفت: موفقیت‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در یکسال اخیر برای آمریکا در جهان آبرو نگذاشته است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان