کد خبر: ۳۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
به زودی صورت می گیرد

معرفی لیست نهایی کاندیداهای مورد تایید شوراهای اصولگرایان به مردم

به محض اینکه لیست نهایی و کامل توسط شوراهای اصولگرایان این استان آماده شد کاندیداهای مورد تایید به مردم معرفی می‌شوند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،  دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس اظهار داشت: شورای شهرستان‌های اصولگرایان با کاندیداهای مطرح مذاکراتی انجام داده و با برخی از این افراد رایزنی برای ثبت‌نام به عمل آمده تا در 26 فروردین ماه جاری به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: معیارهای اصولگرایی به طوری که پیش از این بارها بیان شده همان ملاک‌هایی است که باید در مورد نیروهای ارزشی و انقلابی صدق کند.

شعرا تصریح کرد: به محض اینکه لیست نهایی و کامل توسط شوراهای اصولگرایان این استان آماده شد کاندیداهای مورد تایید به مردم معرفی می‌شوند.

به گفته وی، یکی از اهداف راه‌اندازی شوراهای اصولگرایی شناخت افراد ولایتمدار، اصولگرا و باتجربه است.

کاندیداهای اصولگرا باید حماسه‌آفرین باشند

شعرا خاطرنشان کرد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال 92، تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری به تبعیت از ایشان در راستای تعیین کاندیداهای منطبق با راهبرد حماسه اقتصادی و سیاسی کار کرده و نخستین مصداق آن در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: در این مسیر به تدریج کاندیداهای حماسه‌آفرین برای کشور، استان فارس و شهر شیراز را به مردم معرفی می‌کنیم.

شور انتخاباتی در عین حفظ آرامش

دبیر جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری فارس در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌توان در عین حفظ شور انتخاباتی از برهم خوردن نظم عمومی توسط طرفداران کاندیداها جلوگیری کرد، ابراز داشت: ما فکر می‌کنیم که قاطبه مردم از مسائلی که در سال 88 پیش آمد ناراضی بودند و نمی‌خواستند جامعه متشنج شود.

وی ادامه داد: در این زمینه تشکل‌های سیاسی می‌توانند به برگزاری انتخابات در آرامش کمک کرده، مردم و کاندیداها را به این امر دعوت و بر اساس قانون و مقررات که توسط دولت و مجلس مشخص شده است، برنامه‌های تبلیغاتی را پیگیری کنند.

شعرا بیان کرد: تشکل‌ها باید تنها به معرفی کاندیدای خود بپردازند و به دور از غوغا و تشنج‌، کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کنند.

این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: تمام تشکل‌ها به ویژه تشکل‌های وابسته به جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌توانند در توصیه و تشویق مردم و کاندیداها به تطبیق برنامه‌های تبلیغاتی با قانون نقش داشته باشند.

وی در مورد احتمال تعدد کاندیداهای اصولگرا در غیاب رقبای اصلاح‌طلب مورد توجه نیز گفت: باید زمان پیش برود و کاندیداهای اصولگرایان خود را معرفی کنند تا بتوان در این مورد قضاوت کرد اما در صورتی که اصلاح‌طلبان درجه یک در انتخابات حضور نداشته باشند باید اصولگرایانی که بنابر نظرسنجی‌ها مورد اقبال هستند در مرحله پایانی رقابت کنند.


نظرات بینندگان