کد خبر: ۳۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
امام جمعه موقت شیراز:

کسانی که کمتر از یک میلیون رای دارند مردم را به زحمت نیندازند

فردی که 500 هزار تا یک‌ میلیون رای دارد بهتر است که مردم را به زحمت نیندازد و با تفاهم و ائتلاف اجازه دهد افراد قوی‌تر وارد عرصه خدمت شوند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام رضوی اردکانی امروز در خطبه های نمازجمعه شیراز با اشاره به تعدد نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خیلی از افرادی که قرار است وارد میدان شوند افراد خوبی هستند اما فردی که 500 هزار تا یک‌میلیون رای دارد بهتر است که مردم را به زحمت نیندازد و با تفاهم و ائتلاف اجازه دهد افراد قوی‌تر وارد عرصه خدمت شوند.
خطیب جمعه شیراز همچنین در ادامه با اشاره به مسئله فدک یادآور شد: فدک برای حضرت فاطمه سلام الله علیه ارزشی نداشت و ناراحتی ایشان مسئله سیاسی محروم کردن امت از حق رهبری امام عادل بود که به واسطه این رهبری سعادت بشر تامین می شد و در حقیقت فدک اهرمی برای قدرت ولایی امام علی علیه السلام بود.
وی ادامه داد: امروز کشته شدن هزاران بی گناه در بحرین، فلسطین و سوریه به دلیل سنگ بنایی کجی است که از آن زمان بنا شد.

امام جمعه موقت شیراز بر تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد و افزود: مهم ترین عامل پیشگیری از انحرافات اخلاقی، ازدواج سهل و آسان است و هر زمان شرایط ازدواج سخت شود فساد و فحشا در جامعه افزایش می یابد.
حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به آیات قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام گفت: اسلام به شدت با ایجاد شرایط سخت ازدواج مخالف است.
انتهای پیام/523


.
نظرات بینندگان