کد خبر: ۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
حدادعادل:

برخی از کسانی که اکنون در صحنه هستند، ۷ دهم درصد رای بیشتر ندارند!

برخی از کسانی که اکنون در صحنه هستند، 7 دهم درصد رای بیشتر ندارند و این فرد نمی‌تواند رای‌آوری در انتخابات داشته باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از خبر آنلاین، عضو ائتلاف 2+1 گفت: نظر سنجی های انتخاباتی را نهادهایی مثل صدا و سیما و بسیج انجام می دهند.
غلامعلی حداد عادل در همایش «هفتمین رئیس‌جمهور در مسیر پیشرفت، مقاومت و عدالت» که از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با تاکید بر اینکه  ما در اردوگاه اصولگرایان باید بدانیم فشارهای اقتصادی ممکن است در مردم تمایلی برای تغییر را که یک امر طبیعی است و در هر انتخاباتی یک حدی از آن وجود دارد، شکل بگیرد،گفت:اصلاح طلبان گاهی در تحلیل‌های خود عنوان می‌کند این انتخابات یک فرصت طلایی است که باید گفت پشت سر این فرصت طلایی حرف‌های بسیاری نهفته است.
ماجرای عزل وزیر بهداشت
در خصوص وزارت بهداشت این تصمیم‌گیری از دو جهت معیوب است. اول اینکه هیچ دولتی در پایان عمر خود وزیر عوض نمی‌کند و دوم اینکه وزیر این وزارتخانه یک خانم بوده است و در ابتدای دولت دهم شاهد بودید که آقای احمدی‌نژاد چقدر از فضائل حضور خانم وزیر در مجلس و تلویزیون صحبت کرد و اینکه می‌خواهد یک سوم کابینه‌اش
خانم‌ها باشند.
بالاخره یک وزیر زن وارد کابینه شد و متین رفتار کرد. یعنی هم به عنوان یک پزشک متخصص و یک زن متدین با حجاب اسلامی وزارتخانه سنگین را اداره کرد و کارنامه کاری‌اش معیوب نیست. حال ممکن است نمره‌اش 20 نباشد.حال چه معنی دارد چند ماه مانده به پایان دولت بدون هیچ توضیحی این خانم کنار برود.
 وی در خصوص برکناری وزیر ارتباطات نیز گفت: در حالی که مجلس از کنار رفتن وزیر قبلی دلخور بود اما به وزیر جدید رای داد. بعد از این مسئله که قرار بود لایحه بودجه به مجلس داده شود، دولت لج کرده و رئیس‌جمهور به مجلس نمی‌آید. در حالی که مقام معظم رهبری توصیه می‌کنند، بداخلاقی کنار گذاشته شود.
وی در پایان گفت: برخی از کسانی که اکنون در صحنه هستند، 7 دهم درصد رای بیشتر ندارند و این فرد نمی‌تواند رای‌آوری در
انتخابات داشته باشد.
نظرات بینندگان