کد خبر: ۳۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

اصناف با یک لیست 6 نفره به دنبال بازی برد-برد است

یک بازنشسته نظامی، یکی از دواطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که سابقه کار در نیروی انتظامی را نیز دارد و رئیس اتحادیه قنادی و شیرنی از گزینه های قطعی شده این لیست هستند.
به گزارش شیرازه، شنیده می شود که اصناف با یک لیست 6 نفره وارد عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز می شوند و اتاق فکر این لیست 6 نفره متشکل از 10 رئیس اتحادیه های لوازم یدکی، آهن فروشان، ماشین آلات کشاورزی، شیرینی، فروشندگان پلاستیک، کابینت سازان، پوشاک، خواربار و لبنیات، میوه و تره بار، ماشین های اداری، عکاسی و فروشندگان رایانه هستند. لیست اتحادیه اصناف اظهار دارند اگر به هر یک از 85 اتحادیه یک صندوق رای داده شود، نماینده های اصناف با جدیت و چراغ خاموش می توانند با رأی بالا در شورا ها حضور داشته باشند.
گفته می شود اگر نماینده اصناف با توجه به بدنه مالی و حضور در بدنه اجتماعی و پشتیبانی مالی در انتخابات با رأی اولی های فارغ از اتلاف های سیاسی و گروهی جزء نفرات با بیشترین رای در انتخابات شوراها خواهند بود. یک بازنشسته نظامی، یکی از دواطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که سابقه کار در نیروی انتظامی را نیز دارد و رئیس اتحادیه قنادی و شیرنی از گزینه های قطعی شده این لیست هستند.
کانون وکلای دادگستری با وحدت و قدرت موازی وارد انتخابات می شوند گفته می شود از کانون وکلای دادگستری 15 نفر در انتخابات شوراها ثبت نام کردند و قرار است کانون بصورت اتلاف از اعضا حمایت کند. شنیده می شود کانون وکلای دادگستری با وحدت و قدرت موازی برای بیان صحبت هایشان از کانال دولتی وارد انتخابات شورا شوند و این کانون حداقل کف رأی را برای ثبت نامی تأمین می کند.
نظرات بینندگان