کد خبر: ۳۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
تا ساعاتی دیگر و پس از اعلام نظر شورای نگهبان مشخص می شود

آزمونی بزرگ برای هاشمی رفسنجانی

تاریخ نشان می دهد که خود هاشمی نیز هر انتخاباتی که در ان شخصا یا کاندیداهای مورد حمایت وی پیروز نشده نتیجه را نپذیرفته و به نحوی این رفراندوم سیاسی را زیر سوال برده است، حتی انتخابات هایی که نه اصولگرایان بلکه دولت محمد خاتمی و در واقع مریدان خود آقای هاشمی آن را برگزار کرده اند!
شیرازه- اکبر هاشمی رفسنجانی فارغ از هر گونه جانبداری های به حق یا به ناحقی از وی می شود، برخلاف مشی اکثر پیشکسوتان انقلاب، در اواخر عمر سیاسی که نه، بلکه حیات دنیوی خود برای نجات کشور یک بار دیگر خود را در معرض قضاوت ملت ایران قرار داده است تا به زعم خود به ملت مظلوم ایران خدمت کند!
رئیس دولت کارگزاران علاوه بر این که در مورد اطرافیانش حرف ها و حدیث های فراوانی مطرح بوده و هرگز نیز پاسخ های شفاف و روشنی جز برخی از احکام قضائی به اصل این اتهامات داده نشده است، تاریخ نشان می دهد که خود هاشمی نیز هر انتخاباتی که در ان شخصا یا کاندیداهای مورد حمایت وی پیروز نشده نتیجه را نپذیرفته و به نحوی این رفراندوم سیاسی را  زیر سوال برده است، حتی انتخابات هایی که نه اصولگرایان بلکه دولت محمد خاتمی و در واقع مریدان خود آقای هاشمی آن را برگزار کرده اند!
اکنون در لحظات پایانی انتظارها برای اعلام اسامی تایید صلاحیت شده ها از سوی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری هستیم، لحظات پر التهابی که بعضی خبرهای تایید نشده مبنی بر رد صلاحیت افراد مختلف به گوش می رسد. هرچه زمان جلوتر رود شورای نگهبان قانون اساسی بیشتر از هر همیشه مرکز توجهات می شود، شورای نگهبانی که در کلام حضرت امام (ره) همیشه تایید شده و به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مورد کسانی که بخواهند درشورای نگهبان را تضعیف کنند، موضع قاطعی دارد، ایشان می فرمایند؛ اگر کسی به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و... این فساد است، و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.

حال باید دید رئیس 80 ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام در این آزمون بزرگ باز هم بر خلاف قاعده بازی نتیجه را نمی پذیرد یا این که این بار هاشمی با درک شرایط پیش روی انقلاب که خود او هزینه داده برای پیروزی آن بوده است و به تصمیم شورای نگهبان همان گونه که در روز ثبت نام شهادت داد می پذیرد؟!
انتهای پیام/523

نظرات بینندگان