کد خبر: ۳۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
اصلاح طلبان خودشان را لو دادند:

از رد صلاحیت هاشمی ناراحت نشوید، اگر رئیس جمهور می شد از ما انتقام می گرفت!

موسوی خوئینیها که به مرد خاکستری اصلاحات مشهور است در واکنش به عدم احراز صلاحیت هاشمی گفته است: "از رد صلاحیت هاشمی ناراحت نشوید. اگر او رئیس جمهور می شد از همه ما انتقام سال های اصلاحات و مجلس ششم را می گرفت."

به گزارش شیرازه به نقل از دانا، حجت الاسلام موسوی خوئینی ها كه چهره مؤثر و تعيين كننده‌اي در معادلات جريان موسوم به اصلاح‌طلب محسوب مي‌شود، مخالفت های زیادی با هاشمی و حتی خاتمی دارد.

وی در ادامه مخالفت خود با كانديداتوري آقايان هاشمي در جلسه اعضای مجمع روحانیون گفته بود: "طرح کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی برای ریاست جمهوری بازی طرف مقابل است و ما نباید فریب آن را بخوریم. طرف مقابل که باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی باشد بازی هاشمی را مطرح کرده تا از پاسخگویی فرار کند. این کار باعث ایجاد تردید در کاندیداهای ما شده و رسانه های ما هم در این دام افتاده و مدام آمدن هاشمی را تیتر یک می کنند.موضوع بدتر آن که شبکه انتخاباتی ما هم به سمت هاشمی رفته است."

خوئینی ها در نشست دیگری تأكيد كرده بود كه روح كلي قانون اساسي با كانديداتوري مجدد روساي جمهور قبلي مغايرت دارد و قانون اساسي موافق گردش قدرت است. وي كه داراي سوابق قضايي و حقوقي در سال‌هاي اول انقلاب بوده، اضافه كرده است كه اين مغايرت هم شامل حال هاشمي مي‌شود و هم خاتمي.
 

دبیرکل مجمع روحانیون مبارز همچنین مدعی شده بود  که هاشمی تا یقین به پیروزی نداشته باشد نمی آید.

از مدت‌ها قبل اردوگاه اصلاح طلبان و رسانه های تحت اختیار آنها دچار اختلاف و تعارض های بسیاری شده اند و هرروز خبرهای زیادی از بالاگرفتن این اختلافات به بیرون درز می کند، هرچند اصلاح طلبان بسیار سعی دارند در مقابل رقبای سیاسی خود خود را متحد نشان دهند و لی به صحنه آمدن نامزدهای مختلف حکایت از بی اعتمادی و عدم مقبولیت هریک از آنها بر دیگری دارد.

نامزدهای موجود در انتخابات پیش رو از طیف اصلاح طلبان بارها گفته اند به نفع دیگری کنار نخواهند رفت.

نظرات بینندگان