کد خبر: ۳۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
دبیر جبهه حامیان ولایت فارس:

حضور 15 نفر در لیست جبهه حامیان ولایت فارس قطعی شده است

طی مدت گذشته از 148 نفر برنامه دریافت کرده ایم که از میان این افراد 83 نفر خارج شدند و پس از بررسی های نهایی، حضور 15 نفر در لیست این جبهه برای حضور در انتخابات شورای شهر شیراز قطعی شده است.
دبیر جبهه حامیان ولایت استان فارس گفت: باید مراقب باشیم که جریان انتخابات باعث دور شدن ما از خط رهبری نشود.
محمد صالح مقدسی در نشست خبری این جبهه گفت: متاسفانه جریان انتخابات شورا و ریاست جمهوری باعث شده که برخی از خط رهبری خارج شوند و به سمت تهمت زدن به دیگران حرکت کنند.
مقدسی با اشاره به اینکه طی مدت گذشته برخی از گروه ها و احزاب شیراز اقدام به تهدید اعضای جبهه حامیان ولایت کرده اند، افزود: ملاکی را که ما برای انتخاب افراد مختلف در نظر گرفته ایم ولایت پذیری، ولایت مداری و ولایت محوری است و هرکس که دارای این سه رکن باشد، مورد حمایت ما قرار دارد.
وی با بیان اینکه جبهه حامیان ولایت استان فارس به هیچکدام از احزاب وابسته نیست، تصریح کرد: از هیچ تهدید و تخریبی نمی ترسیم زیرا به این بحث اعتقاد داریم که اینجا سنگر ولایت است و ولایتمداران را در خود جای خواهیم داد.
دبیر جبهه حامیان ولایت استان فارس با اشاره به اینکه هیچکس حق ندارد ولایت را به نام خود مصادره کند، یادآور شد: جایگاه امامت جایگاه قرآن و عترت است و هیچ فرد یا گروهی حق مصادره کردن آن را به نام خودش ندارد.
مقدسی افزود: اعتقاد داریم که هر کس دستی را به سوی ما دراز می کند یا برای کمک و یا برای قطع کردن است در حالی که ما دست همگان را به گرمی می فشاریم و از تمام ولایتمداران حمایت می کنیم.
از هیچ کاندیدای ریاست جمهوری حمایت نمی کنیم
دبیر جبهه حامیان ولایت استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در جریان انتخابات ریاست جمهوری از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنیم، گفت: ما حامیان ولایت هستیم و تا این لحظه بارها اعلام کرده ام که این جبهه در استان فارس قصد حمایت از هیچکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری را ندارد. مقدسی تصریح کرد: هر کدام از نامزدهای حضور در انتخابات که از فیلتر شورای نگهبان گذر کرده اند برای ما محترم و پس از انتخاب با رای مردم رئیس جمهور محسوب می شوند.

وی در خصوص وضعیت حضور این جبهه در انتخابات شورای شهر شیراز نیز گفت: طی مدت گذشته از 148 نفر برنامه دریافت کرده ایم که از میان این افراد 83 نفر خارج شدند و پس از بررسی های نهایی، حضور 15 نفر در لیست این جبهه برای حضور در انتخابات شورای شهر شیراز قطعی شده است.

نظرات بینندگان