کد خبر: ۳۹۳۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
رهبر انقلاب: مردم درخصوص نحوه تبلیغات داوطلبان قضاوت خواهند کرد

پخش تیزرهای شهرداری تهران از رسانه ملی به نفع کدام نامزد است؟

مردم درخصوص نحوه تبلیغات داوطلبان و همچنین نحوه هزینه ها و ریخت و پاش ها قضاوت خواهند کرد و کسانی که برای تبلیغات انتخابات، از بیت المال یا پول مشتَبه به حرامِ برخی افراد دیگر استفاده کنند، نخواهند توانست اطمینان مردم را به سوی خود جلب کنند.
شیرازه- تبلیغ عملکرد شهرداری تهران در ایام انتخابات در ساعات پربیننده تلوزیون با نشان دادن چند پروژه معروف که در دوران شهرداری قالیباف افتتاح شده آن هم با شعار اصلی این نامزد ریاست جمهوری یعنی پیشرفت و عدالت با کدام توجیه شرعی و قانونی انجام می شود و این موضوع اگر سوء استفاده از بیت المال نیست پس چه نام دارد؟

صدا و سیما این روزها خیلی تلاش می کند که با حفظ فضای بی طرفی وظیفه خود را در تحقق حماسه سیاسی به خوبی انجام دهد. اما دیدن این قبیل موضوعات در کنار استفاده از مجریانی با نام مشابه این نامزد در یکی از پربیننده ترین بخش های خبری شائبه نفوذ قدرت رسانه ای قالیباف در رسانه ملی را تقویت می کند.

احتمالا طرفداران قالیباف و خود قالیباف سخنان رهبر انقلاب در جمع دانشجویان دانشگاه افسری را شنیده اند که فرمودند: «مردم درخصوص نحوه تبلیغات داوطلبان و همچنین نحوه هزینه ها و ریخت و پاش ها قضاوت خواهند کرد و کسانی که برای تبلیغات انتخابات، از بیت المال یا پول مشتَبه به حرامِ برخی افراد دیگر استفاده کنند، نخواهند توانست اطمینان مردم را به سوی خود جلب کنند.»

نکته دیگر این است که علاوه بر شهردار تهران، شورای سوم پایتخت نیز از این موضوع بی نصیب نخواهند ماند.
 
انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
2
داره تلاش های شهرداری تهران رو نشون میده! خیلی هم خوب می کنه!
افشین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
1
بی معرفتای بی تقوا داره زحمت کشیدن شبانه روزیه منه کارمند شهرداری رو نشون میده.
بی زحمت یه سر پاش بیا تهران میبینی بچه ها رو سر پروژه ها چه جونی دارن میکنن.