کد خبر: ۳۹۳۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد جلیلی در فارس به سوالات شیرازه پاسخ داد

پیوستن احمدزاده کرمانی به ستاد جلیلی صحت ندارد/جلیلی 20 خرداد به شیراز می آید

اکثر ستادهای دکتر جلیلی به صورت مردمی و خودجوش در تمام شهرستان های استان فعال شده است و تعداد اندکی از شهرستان ها هم که ستادشان فعال نیست که تا آخر هفته فعالیت خود را شروع خواهند کرد.
شیرازه- رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار شیرازه که آیا پیوستن روح الله احمدزاده کرمانی به جمع ستاد شما صحت دارد، بیان کرد: خیر، چنین چیزی صحت ندارد.

رئیسی در واکنش به اینکه این اتهام به آقای جلیلی وارد است که کاندیدای احمدی نژاد است، اظهار داشت: چنین بیانی صحیح نیست که هم دکتر جلیلی و هم رئیس جمهور این موضوع را رد کردند.

رئیسی در خصوص برنامه های دکتر جلیلی برای حل مشکلات استان فارس بیان کرد: دکتر جلیلی به دلیل شبکه مویرگی که در کشور دارند، مشکلات تمام استان ها را بررسی خواهند کرد بخصوص استان فارس که یک ایران کوچک است.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی دکتر جلیلی در فارس در پاسخ به سؤال شیرازه که از نظر شما رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی چه ویژگی هایی باید داشته باشد، گفت: این سؤال سخنی است که چون خودم رئیس ستاد وی هستم، نمی‌توانم پاسخگو باشم و بهتر است از دیگران بپرسید اما فکر می کنم باید حداقل توانایی ها در ارتباط با مردم را داشته باشد. همچنین به اصول اعتقادات و روند فکری دکتر جلیلی اشراف داشته باشد.

رئیسی در پاسخ به این سوال شیرازه که چرا شما از لیست جبهه اصولگرای متحد خارج شدید، گفت: موضوع شخصی بوده است. پس از یک هفته انصراف دادم. مسائلی را با دوستان مطرح کردم و انصراف من هیچ ربطی به ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برنامه های اقتصادی دکتر جلیلی چیست، توضیح داد: اینجا، جلسه تبیین سیاست های آقای دکتر جلیلی به آن معنا که دوستان به دنبالش هستند، نیست بلکه جلسه ستاد انتخاباتی است و باید بیشتر به مسائل انتخاباتی بپردازیم.

مهندس رئیسی با بیان اینکه به عرصه اقتصادی کشور بعد از جنگ نقد داریم، توضیح داد: اکنون کشور ما، آزمایشگاهی شده برای دیدگاه هایی که ریشه آن ها مبتنی بر دیدگاه امانیسم غربی است که این دیدگاه ها در بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جامعه انعکاس پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ما هنوز به مدل الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت نرسیده ایم که تلاش می کنیم بتوانیم شاخص های اصلی این الگو را به دست آوریم.

رئیسی با بیان اینکه جامعه ما باید مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی باشد، بیان کرد: عدالت یعنی همه فرصت ها را در اختیار همه مردم قرار دهیم نه اینکه بخش قابل توجهی از فرصت ها در اختیار عده قلیلی قرار بگیرد و به بقیه مردم بگوئیم نظاره‌گر باشید.

وی با بیان اینکه باید مشکلات را ریشه ای بررسی و حل کرد، گفت: مبارزه با عوامل سطحیات چاره ساز نیست و در سال های اخیر نشان داده شده که مبارزه با معلول نتیجه بخش نیست.

رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی با بیان اینکه در زمینه حوزه اقتصادی، برنامه فرادست داریم، اظهار داشت: براساس دیدگاه دکتر جلیلی ما الان دچار تورم قوانین هستیم. به این معنا که قوانین از فرط زیاد بودن در خیلی از موارد همپوشانی پیدا کرده و این باعث به وجود آمدن مجرایی برای سوءاستفاده شده است که باید آن ها را کاهش داد.

رئیسی خاطرنشان کرد: اگر در چارچوب برنامه های افق چشم انداز 1404، اسناد پنج ساله و ... حرکت کنیم و قوانین را مبتنی بر مبانی نظری ملاک عمل قرار دهیم، جهش خوبی در حل مشکلات کشور خواهیم داشت.

رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی درخصوص منابع و چگونگی تأمین هزینه های ستاد اظهار داشت: تمام ستادهای دکتر جلیلی در شیراز و استان فارس مردمی است و منابع مالی به صورت فردی از طرف کسانی که به گفتمان دکتر جلیلی علاقه مند هستند، تأمین می شود و مجموعه تاکنون هیچ کمکی از ستاد مرکزی دریافت نکرده است.

وی با بیان اینکه فارس، یکی از استان های مهم برای همه کاندیداها هست در خصوص سفر دکتر جلیلی به فارس اعلام کرد: تاریخ دقیق سفر دکتر جلیلی به فارس مشخص نیست اما احتمالاً وی حدود 20 خرداد ماه به شیراز سفر خواهد کرد.

رئیسی ستاد مردمی دکتر جلیلی در پاسخ به این سؤال که کدام یک از کاندیداها را رقیب خود می دانید، بیان کرد: مستقل از مسائل جانبی که وجود دارد، هر 7 کاندیدای دیگر هم برادر و هم رفیق و در عین حال رقیب ما هستند.

رئیسی در خصوص نتایج نظرسنجی ها بیان کرد: سایت های نظرسنجی را به رسمیت نمی شناسیم چون کار آن ها علمی و براساس استاندارد نیست. همچنین جامعه آماری و نتایج آن ها بسیار تغییرپذیر است.

رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس گفت: اکثر ستادهای شهرستانی دکتر جلیلی به صورت مردمی و خودجوش در تمام شهرستان های استان فعال شده است و تعداد اندکی از شهرستان ها هم که ستادشان فعال نیست تا آخر هفته فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی در خصوص حمایت جبهه پایداری از دکتر جلیلی بیان کرد: تمام حامیان جبهه پایداری برای جلب آراء مردم به سمت دکتر جلیلی تلاش خواهند کرد.

رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در فارس در پاسخ به این سوال که آیا دکتر جلیلی کاندیدای موردنظر مقام معظم رهبری است، پاسخ داد: حضرت آقا فرمودند من یک رأی بیشتر ندارم. هیچگاه نخواستیم و نمی خواهیم که از مقام معظم رهبری برای انتخابات هزینه کنیم.

رئیسی در پاسخ به این سوال که در پوستر تبلیغاتی عبارت «دور زدن ممنوع» وجود دارد، این به چه معناست، توضیح داد: یعنی از هر کسی در هر جایگاهی که بخواهد مردم را دور بزند، انتقاد داریم.

انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
0
سلام شیرازه بیطرف است یا مدافع جلیلی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
1
معمولا کسانی که همفکرن تو یه صف قرار می گیرن...