کد خبر: ۳۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

فضای خیابانهای شیراز سر شار از شادی باشد/ارتباط مردم با نظام هیچگاه قطع نمی شود

خیابان ها، ادارات، مساجد و.... باید به گونه ای باشد که اگر مسافری وارد شیراز شد شاهد فضای انتخاباتی در این شهر باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، آیت الله اسد الله ایمانی ظهر شنبه در دیدار با مسئولین، روسای هیئت های مذهبی و ورزشی استان فارس افزود: آنچه که امروز مد نظر قرار دارد ایجای فضای انتخاباتی در شیراز و استان فارس است.

وی تصریح کرد: خیابان ها، ادارات، مساجد و.... باید به گونه ای باشد که اگر مسافری وارد شیراز شد شاهد فضای انتخاباتی در این شهر باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه باید از مبعث تا روز ولادت امام زمان(عج) فضای خیابانهای شیراز سر شار از شادی باشد یادآور شد: اعیاد شعبانیه بهترین موقعیت را برای ایجاد فضای شاد به ما داده که در این میان همگان باید همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: مردم استان فارس در انتخاباتهای گذشته حضور چشمگیر و فعال داشته اند تا آنجا که در انتخابات 88 برخی از شهرستانها آمار حضور آنها 98 درصد بود که این مهم نشان از رشد فکری مردم استان دارد.

آیت الله ایمانی افزود: رسالت و جایگاه استان فارس باید حفظ شود چراکه انتظاری که از فارس می رود نسبت به دیگر استانهای کشور بیشتر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آینده برای ما روشن است و این را می دانیم که ارتباط مردم با نظام هیچگاه قطع نمی شود و استوارتر از گذشته خواهد بود باید به گونه ای رفتار کرد که مردم استان فارس در انتخابات پیش رو نیز مثل گذشته سر بلند خارج شوند.

دشمنان اسلام بار دیگر از ملت ایران شکست می خورند

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 14 خرداد ماه آغاز حرکتی بزرگ برای 24 خرداد ماه است، گفت: انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم و تحقق حماسه سیاسی انجام می شود و به طور حتم مردم اصلح ترین را انتخاب می کنند که این حرکت شکست مجدد دشمنان از ملت ایران اسلامی است.

آیت الله ایمانی افزود: انتخاب اصلح و حضور گسترده مردم دو اصل مهم در انتخابات است که دشمنان از هر روشی برای ضربه زدن به این دو اصل مهم استفاده خواهند کرد اما همگان باید بدانند که ملت ایران راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 91 را چگونه شکل داده اند.

وی تصریح کرد: تا به امروز تمامی خواسته دشمنان که از دو سال قبل برای این انتخابات برنامه ریزی کرده بودن خنثی شده است.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: از جمله فعالیت دشمنان قبل از تایید صلاحیت های کاندیداهای حضور در این دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که تمکین به قانون از جانب رد صلاحیت شدگان باعث شکست بزرگ دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: امروز دشمنان می خواهند با دلسرد کردن، مردم را از حضور در پای صندوق های رای باز دارند که البته مردم با بصیرت اجازه موفقیت آنها را نخواهند داد.


نظرات بینندگان