کد خبر: ۳۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

بسیج رسانه فارس: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشت استکبار را می لرزاند

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است و هر چه حضور ملت انقلابی، باشکوه‌تر و منسجم‌تر باشد، پایه‌های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می‌یابد.

به گزارش شیرازه، سازمان بسیج رسانه استان فارس در بیانیه خود آورده است: اینک در آستانه بزرگ‌ترین رویداد سیاسی امسال و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم که بدون شک رویدادی حساس و سرنوشت‌ساز و حادثه‌‌ای مهم محسوب می‌شود که چشم و امید دوست و دشمن با حساسیتی تام مراقب و نظاره‌گر آن است.

این بیانیه می افزاید: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است و هر چه حضور ملت انقلابی، باشکوه‌تر و منسجم‌تر باشد، پایه‌های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می‌یابد.

این بیانیه با تصریح اینکه هر رأیی که به صندوق‌ها انداخته شود مبین انسجام، همدلی و یکپارچگی ملت شریف ایران اسلامی است، خاطرنشان کرده است: بدون تردید یکی از مهم‌ترین عواملی که در پیشرفت ایران اسلامی دخالت داشته حضور حماسی و مقتدرانه مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است.

 

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: حضور حداکثری و چشمگیر مردم در انتخابات 24 خرداد ماه جاری علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، پشت استکبار را می‌لرزاند، تراز ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی ارتقا می‌دهد و دست بالای ایران در مذاکرات هسته‌ای و تأکید بر عزت و استقلال کشور است.

بسیج رسانه فارس در ادامه بیانیه خاطر نشان کرده است: امروز اندیشه‌های ناب امام (ره)، بیانات ارزشمند او و وصیت‌نامه اللهی، سیاسی آن پیر فرزانه، پیش روی ما قرار دارد که از جمله سفارش‌های اکید امام (ره)، لزوم حضور پرشور آحاد مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب است.

این بیانیه می‌افزاید: امام (ره) انقلاب را از آن مردم می‌دانست و بارها و بارها به مردمی بودن آن در بیانات ارزشمند خود اشاره می‌فرمود.

بیانیه بسیج رسانه فارس تاکید کرده است: پرواضح است که از صحنه‌های مهم حضور و تأثیر‌گذاری مردم، انتخابات است و بی‌تردید مشارکت حداکثری و حضور شورانگیز ملت ولایتمدار، فهیم و مصمم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی و تأسی به شاخص‌ها و ملاک‌های رهبر معظم انقلاب در انتخاب اصلح، حماسه سیاسی موعود را در تاریخ پرافتخار این کشور ثبت می‌کند.

بخش پایانی بیانیه به این موضع اختصاص دارد که ما اعضای سازمان بسیج رسانه استان فارس به فرمایشات امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و ضمن حضور همه‌جانبه و شرکت فعال خود در انتخابات 24 خرداد، از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه جامعه بصیر رسانه به عنوان پرچمداران ولایتمداری و حماسه‌آفرینی، دعوت می‌کنیم تا با شور و نشاط انقلابی، در پای صندوق‌های اخذ رأی، حاضر و در راه خلق حماسه‌ای دیگر قدم بردارند.

نظرات بینندگان