کد خبر: ۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۲

بازدید معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از پروژه های فارس

دائمی با حضور در شهرستان های داراب و زرین دشت ضمن بازدید از سد رودبال و بررسی منابع آب و روند آبرسانی به مردم این شهرستان ها، از پیشرفت فیزیکی مراحل اجرای تاسیسات تصفیه خانه آب شهر داراب نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا طی سفری دو روزه از وضعیت منابع آب و آبرسانی به شهرستان های داراب، زرین دشت، فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین بازدید نمود.

دائمی با حضور در شهرستان های داراب و زرین دشت ضمن بازدید از سد رودبال و بررسی منابع آب و روند آبرسانی به مردم این شهرستان ها، از پیشرفت فیزیکی مراحل اجرای تاسیسات تصفیه خانه آب شهر داراب نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.
معاون وزیر نیرو در ادامه بازدید از شهرستان های داراب و زرین دشت طی دیدار با مردم و جلساتی با مسئولین منطقه، آخرین مسائل و موانع موجود در خصوص آبرسانی به شهرستان های مذکور را در قالب نشست های کارشناسی مورد بررسی قرار داد.

این گزارش حاکی است در دومین روز از سفر معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، وی با حضور در شهرستان های فیروزآباد، فراشنبد و قیر و کارزین ضمن بازدید از سد سلمان فارسی، منابع آب و روند آبرسانی به مردم این سه شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

دائمی در حاشیه این بازدیدها ضمن دیدار با مردم جهت آگاهی از مشکلات آنان در حوزه آب و آبفا در جلساتی با مسئولین به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه آب در شهرستان های مذکور با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و پایین آمدن سطح آب در سفره های زیر زمینی پرداخت و بر لزوم حل مشکلات و تسریع در روند اجرای پروژه های مرتبط با صنعت آب و آبفا در این مناطق تاکید نمود.
نظرات بینندگان