کد خبر: ۴۱۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲

یک اقدام جهادی از دوستان آسمانی جهرم/سرکشی از 150 خانواده شهید

کانون تخصصی تولید فیلم دوستان آسمانی جهرم در این حرکت، اقدام به تولید فیلم های مستند خانواده های شهدا زده و تاکنون توانسته ده ها فیلم از شهدای جهرم تولید کند که برخی از این آثار تولیدی در جشنواره های مختلف کشوری حایز مقام برتر شده است.

به گزارش خبرنگار شیرازه از جهرم، طی سه سال اخیر گروهی از بسیجیان جهرم توانسته اند بطور منظم و هر هفته از بیش از 150 خانواده شهید در جهرم سرکشی کنند و تصاویر، خاطرات و اسناد به جامانده از شهدا و همرزمان و خانواده آنها را جمع آوری و ثبت کنند.

کانون تخصصی تولید فیلم دوستان آسمانی جهرم در این حرکت، اقدام به تولید فیلم های مستند خانواده های شهدا زده و تاکنون توانسته ده ها فیلم از شهدای جهرم تولید کند که برخی از این آثار تولیدی در جشنواره های مختلف کشوری حایز مقام برتر شده و تعدادی از این فیلم ها نیز از شبکه های سراسری و شبکه فارس پخش شده است.

در میان آثار تولیدی این کانون می توان به "قصه رحمان"، "سبکبال"، "لیلی"، "کاکا علی"، "به یاد پدر"، "طعم انار"، "چشمان افلاکی"، "بوی باران"، "ضیافت (مجموعه فیلم های دیدار از حدود هفت خانواده شهید )" "مجموعه فیلم بصورت نماهنگ از بیش از 20 شهید" و ... اشاره کرد. برخی از این فیلم ها از شبکه فارس نیز پخش عمومی شده است.

جانباز بسیجی، مسعود گواهیان به عنوان مسئول اصلی سرکشی هفتگی از خانواده شهدا در خصوص برنامه های این گروه به خبرنگار شیرازه می گوید: سرکشی از خانواده های شهدای شهرستان جهرم که سابقا به صورت موردی بود اکنون مدت سه سال است به صورت هفتگی و منظم برگزار می گردد که تاکنون از 150 خانواده شهید سرکشی به عمل آمده است.

وی می افازید: در کنار این سرکشی که با خاطره گویی توسط پدر و مادر یا بستگان نزدیک شهید و نیز جمعی از همرزمان ایشان برگزار می گردد، تصاویر نیز ضبط گردیده و در قالب فیلم و کلیپ کوتاه نگهداری و پخش می شود.

این جانباز بسیجی تأکید می کند: با تمسک به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» شهدا را ولی نعمتان خود می دانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.



















انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
0
عالی