کد خبر: ۴۱۷۰۵
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
پس از افشای ماهیت غیراخلاقی سران این فرقه

سناریوی جدید دراویش گنابادی؛ سفره های رنگارنگ افطار با طعم اختلاط زن و مرد

مدتی است که سرحلقه های این فرقه انحراف با سوء استفاده از ماه رمضان در گوشه و کنار استان فارس با پهن کردن سفره های افطاری رنگارنگ به دنبال جذب افراد جدید، بازیابی وجه آسیب دیده خود و خارج شدن از رکود هستند تا اگر بتوانند در استانه نزدیک شدن به سالگرد حادثه شهر کوار ابراز وجود کنند.
شیرازه- ارتباط آشکار فرق ضالة تصوف با گروهک­ های معاند نظام، امری آشکار و قابل اثبات است. در بین فرق این مسلک نامشروع، نکات قابل تأمل را به دلیل فعالیت ستیزه­ جویانه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان، می ­بایست در فرقة گنابادی(دراویش گنابادی) یافت. طبق اسناد، مثبوت است که این فرقه به ظاهر عرفان­گرا، چیزی نیست جز یک گروهک فعال درون مرزی، که با اقدامات خود تلاش در ایجاد خط سیری باب میل دشمنان دارد.



استان فارس همواره مورد توجه ویژه این فرقه منحرف بوده و هست به طوری که این استان را به یکی از جولانگاه های خود تبدیل کردند. در طول سال های گذشته فعالیت های دروایش گنابادی در فارس نمودی بیشتری یافت، اما همواره با هوشیاری مردم و مسئولین روبرو شدند.



همین دو سال قبل بود که دروایش شهر کوار به سوی مردم نمازگزار تیراندازی کردند و ده‌ها تن از مردم بی‌گناه را مجروح و زخمی نمودند. این اقدام و  رسوایی اخلاقی خواجه باباگراشی بزرگ این فرقه در ارتباط غیراخلاقی با دختران جوان که منجر به فرار وی از کشور شد، باعث شد تا دروایش گنابادی عمده بدنه اجتماعی خود را در فارس ازدست بدهند. رسانه‌ای شدن این موضوع چنان ضربه‌ی سختی به پیکره این فرقه در فارس وارد آورد که بصورت محسوسی از شدت فعالیت‌های این جریان در سطح استان کاسته شد و حتی در برخی از مناطق به حالت نیمه تعطیل درآمد.



این فرقه منحرف که همواره دنبال مستمسکی برای مظلوم نمایی خود و سیاه نمایی علیه کشور است، به دنبال زندانی شدن چند نفر از دروایش در شیراز به جرم اقدام علیه امنیت ملی، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح و حمل اسلحه غیر مجاز با همکاری و خوش رقصی های ضد انقلاب خارج نشین از جمله شیرین عبادی بر آن بودند تا به دنیا القا کنند که علیه دراویش ظلم مضاعفی روا داشته می شود.

اما ادعای رسانه‌های ضدانقلاب و اعضای دراویش گنابادی در خصوص اعتصاب غذای دو نفر از زندانیان این فرقه در زندان با پخش فیلم غذاخوردن این دو نفر برای خانواده‌هایشان در مقابل زندان پاسخ داده شد. از آن زمان تاکنون فعالیت های این فرقه معاند به قهقرا رفت تا اینکه مجددا مدتی است که سرحلقه های این فرقه انحرافی با سوء استفاده از ماه رمضان در گوشه و کنار استان فارس با پهن کردن سفره های افطاری رنگارنگ و مساله دار به دنبال جذب افراد جدید، بازیابی وجه آسیب دیده خود و خارج شدن از رکود هستند تا اگر بتوانند در آستانه نزدیک شدن به سالگرد حادثه شهر کوار ابراز وجود کنند.



گزارش های واصله و مشاهدات منابع آگاه از پهن شدن سفره های رنگارنگی خبر می دهد که در این ضیافت های به نام افطار، مجالی برای سوء استفاده و لذت جویی رهبران و سران این فرقه فراهم ساخته است. اجتماع مختلط محرم و نامحرم با حضور زنان و دختران با پوشش های نامتعارف و ارتباطات خاص در این محافل گواه این مدعاست.
برهمگان واضح است که ریشة عناد دراویش با نظام، در تئوری­ های غلط و بدعت­ های دینی آنان است. بر این اساس تحرکات ایذایی آنان و بازیچه شدنشان به عنوان یکی از فرق منحرف و بدعت­ گزاری که همواره تلاش در حفظ چهره اجتماعی از دست رفتة خود دارند بر کسی پوشیده نیست.

لذا بدیهی است که جوانان به عنوان نقطه هدف اصلی دروایش باید ضمن حفظ هوشیاری، فریب اقدامات عوام فریبانه آنان را نخورند و مسئولین هم به تیع وظیفه خود، می بایست ضمن رصد فعالیت های این فرقه منحرف، راه کارهای لازم را برای مبارزه با اقدامات این گروه معاند صورت دهند.

انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
3
امشب تو مراسم کانون رهپویان وصال شیراز یه مداح اورده بودن اخراش همش میگفت :
یا هو یا علی مددی
نکته داشت اساسی
ناشناس
جاااااااااااااان؟ خدا شفات بده برادر
سید عباس حقایقی
سلام برادرا.
تایید کردن همچین نظراتی که برای مجموعه های مذهبی شهر هزینه تراشی میکنه واقعا درسته؟
مگر ذکر یاهو یا علی مددی چه ارتباطی به دراویش داره؟ لطفا کمی دقیق تر و علمی تر مباحث رو بررسی کنید
سید حقایق عباسی
آقای حقایقی نظر هر کسی برا خودش محترمه ...... یا هو یا علی مدد ذکر معروف دراویش گنابادی هست و تشابه با اونها حکم تشابه به کفار دار ... شما که درس حوزه می خونی میدونی تشابه به کفار چیه !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
3
شما با این اقدام نا خواسته به مبلغی برای این فرقه ضاله تبدیل شده اید شما می دانید که در حال حاضر بدلیل مشکلات اقتصادی واشتغال قشری از جوانان اعلاف وسرگردان وسر خورده می باشند وبرای فرار از این معضل افرادی که در مسایل اعتقادی ضعیف هستندبدنبال سرگرمی های کاذب عیش ونوش ومحفل های اینچنینی می گردند وقتی شما از مراسمات مختلط سخن می گویید شاید برای افراد متعصب مذهبی زنگ خطر باشد ولی به همین مقدار یا بیشتر نشان دادن راه خواهد بود برای گروهی که بدنبال سرگرمی های کاذب می باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
1
خداوند بخاطر همین 1مورد هم که شده تو روز قیامت حضرت علی(ع) شفیعتون باشن........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
0
تو این ماه رمضونی عجب سفره ایه هااا...
فقط نوشته وسط عکسو واضح نبود!!!؟؟؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
0
سلام.
خدا لعنت کنه گروه تفرقه افکن رو
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
0
دراویش گنابادی مرتب در حال تبليغ هستند آنها از بيرون از ايران شارژ مالي مي شوند ابتدا با محبت افراد را جذب مي كنند من خودم جوان هاي زيادي ديدم كه به خاطر كمك هاي مالي كه از طرف آنها مي شود خود را اسير اين فرقه مي كنند انها به همه جا رخنه كرده اند جوان به خاطر كمك مالي و ناپختگي شان در دام اينها مي افتند
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
1
کثیف ترین مردم دراویش هستند چون 95%خلاف کار اند
مولوي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
2
مخواستم بپرسم چطور سايت شما كه مخالف دراويش هستيد باز است وسايت آنها بسته چطور به شما پول مدهند آنها را زندان مي كنند چه نفعي دارد تبليغ از بديي دراويشا به شما دارد برو اي زاهد پاكيز سرشت كه گناهي ديگران بر تو نخواهند نوشت
سید
این که پیچیده نیست
به همون دلیلی که bbc & voa برای دراویش قش و ضعف می کنن
به همون دلیلی که مورد حمایت اسرائیل هستن
دیگه بگم مولوی!؟
بماند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
2
ماهم که نه عقل داریم نه چش دیدن به ضرب چی اینقد رفتی بالا خیلی دوزش بالا بوده خخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
2
چه طور دولت نمیتونه چار تا درویش کون ناشور رو بذاره دم تیر و خواهرشون را بگاید ؟
امین
ITALY
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
1
من در جلسات شون شرکت کردم. روابط حرام زن و مرد در سطوح مختلف دیده می شه.
منتقد
سر جدت دروغ نگو..... گفتی دفتر بازه ماهم یه چیزی بنویسیم نه؟!!!