کد خبر: ۴۲۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
دیدار فجر و استقلال

مصاف تجربه و جوانی/ پیروانی به دنبال اولین برد فصل

فجری‌ها که همیشه برابر سرخابی‌های پایتخت نمایش زیبایی از خود نشان دادند، این بار هم با اتکا بر نیروی جوانی و انگیزه نفرات خود به فکر رسیدن به نتیجه قابل قبول برابر قهرمان لیگ دوازدهم هستند.
شیرازه- هفته سوم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود که دیدار فجرسپاسی با استقلال بدون تردید یکی از جذاب‌ترین بازی های این هفته است.
محمدمهدی نظری؛ او سوژه اصلی این بازی است، بازیکنی که در ابتدای لیگ سیزدهم درحالی به استقلال پیوست که فصل گذشته حرف و حدیث‌های بسیاری از مذاکره‌اش با استقلالی‌ها مطرح شده بود.

اما غلامحسین پیروانی هم دیگر موضوع قابل توجه این مسابقه است. این مربی که از هفته نخست مورد انتقاد تماشاگران شیرازی قرار داشت، تیمش تنها تیم دو باخته لیگ برتر محسوب می‌شود. این مربی برای پایان دادن به بحران ابتدای فصل باید استقلال را در خانه شکست دهد و قطعا نتیجه‌ای به غیر از پیروزی به انتقادهای آن دسته از شیرازی‌ها معترض را پایان نخواهد داد. فجری‌ها که همیشه برابر سرخابی‌های پایتخت نمایش زیبایی از خود نشان دادند، این بار هم با اتکا بر نیروی جوانی و انگیزه نفرات خود به فکر رسیدن به نتیجه قابل قبول برابر قهرمان لیگ دوازدهم هستند.

استقلال میهمان این بازی هم شرایطی بهتر از تیم میزبان ندارد. آبی‌پوشان که در هفته نخست لیگ شکست را با پیروزی برابر گسترش در تبریز عوض کردند، در هفته دوم لیگ برتر در خانه مغلوب سپاهان شدند و اگر در این بازی پیروز نشوند، در ابتدای فصل از جمع تیم‌های بالای جدول دور می‌شوند. هرچند تیموریان و نکونام به آمادگی مطلوب نزدیک می‌شوند اما مشکل تیم قلعه‌نویی همچنان هافبک بازیساز و تمام کننده است. البته آمادگی فرهاد مجیدی در خط حمله می‌تواند در مواقع لزوم به یاری استقلالی‌هایی بیاید که در این بازی تنها به پیروزی فکر می‌کنند تا لیگ را با نتایج خوب و دوری از حاشیه‌های حاصل از ناکامی ادامه دهند.

برنامه دیدار امروز فجر با استقلال به شرح زیر است:

فجرسپاسی شیراز - استقلال تهران، ساعت 22:15، ورزشگاه حافظیه
داور: سعید مظفری‌زاده، کمک‌ها: رسول فروغی و علیرضا ایلدروم، داور چهارم: حسن اکرمی، ناظر: خداداد افشاریان

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آقوی بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
0
شیرازه برای 1001بار دارم این تذکرو میدم فجر شهید سپاسی هست