کد خبر: ۴۲۳۹۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
پیشنهاد شیرازه را خیلی جدی نگیرید!

اگر لابی گری ها جواب نداد و برخی وزرا تایید نشدند، آشوب خیابانی راه بیاندازید

از نمایندگان مجلس نهم این انتظار به حق و بجاست که دامن خود را به معامله های سیاسی آلوده نکنند که اگر چنین شود و اصحاب فتنه دستشان از کابینه کوتاه شود، شیرازه برای آنها پیشنهاد ویژه ای دارد.

شیرازه- پس از انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهور، گمانه زنی های زیادی پیرامون همکاران و وزرای وی در دولت مطرح شد. سهم خواهی افراطی ها و نفوذ احتمالی فتنه گران در بدنه کابینه دکتر روحانی نگرانی وسیعی را در بین دلسوزان نظام ایجاد کرد و باعث شد تا همگان این خطر را به رئیس دولت جدید گوشزد کنند.

از بد حادثه، زمانی که رئیس جمهور در مراسم تحلیف، وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کرد، کسانی در لیست وزرا قرار گرفته بودند که نه تنها برخی از آنها تخصص کافی نداشتند، بلکه عده ای از آنها نقش آفرینان فتنه خسارت بار 88 نیز بودند.

واکنش ها به همکاران احتمالی دکتر روحانی در دولت جدید، متفاوت و متضاد است، به طوری که گروهی از مجلس می خواهند، صلاحیت افرادی که در فتنه 88 نقش آفرینی کرده و اکنون حاضر نیستند حتی از ملت عذرخواهی کنند را تایید نکنند، چرا که مدعیان تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم ( که البته 24 خرداد امسال رفوزه شدند) نمی توانند امین مردم باشند.

اما عده ای هم مسرور و شادمانند از این که هم فرصت بازگشت به عرصه سیاسی در کشور را پیدا کرده اند و هم امکان تطهیر گذشته خیانت بارشان را. منتقدین به برخی وزرای پیشنهادی فتنه گر را تندرو و افراطی می نامند و با استفاده از دلالان معروف مجلس، برای افراد لیست پیشنهادی، لابی سنگین و کم سابقه ای را رقم زدند.

بهارستان نشینان فردا در معرض آزمونی بزرگ قرار دارند، امتحانی که عیار نمایندگان مجلس را آشکار خواهد کرد که می توانند با حفظ روحیه انقلابی این کابینه را از اصحاب فتنه پاک کنند یا اسیر لابی گری و وعده وعید دلالان سیاسی خواهند شد.

البته از نمایندگان مجلس نهم این انتظار به حق و بجاست که دامن خود را به معامله های سیاسی آلوده نکنند که اگر چنین شود و اصحاب فتنه دستشان از کابینه کوتاه شود، شیرازه برای آنها پیشنهاد ویژه ای دارد.

همان طور که درسال 88 عفت مرعشی همسر آقای هاشمی خطاب به هوادارن میرحسین موسوی گفت: اگر تقلب شد بریزید به خیابان ها، اگر این بار هم وزرای فتنه گر، رای اعتماد نگرفتند، سینه چاکان قانون مداری می توانند به مثابه سال 88 با دعوت از اراذل و اوباش به خیابان ها بریزند!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
4
خیلی بچه اید و بچه وار مطلب می نویسید
سوتی
مجید جان دلبندم "بچه وار" یعنی چه؟
مک لوهان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
8
پیشنهاد خوبی است.
فتنه گران ثابت کرده اند که این اخلاق ها تو ذاتشونه
ایرانی
Germany
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
3
کدام فتنه . خودتان آرای مردم را هاپولی کردید و فتنه کردید به حامیان حقوق مردم می گوئید فتنه گر. واقعا توی کشورهای دیگه هم اینقدر مردم در فشارند که اگه از کسی انتقاد کردن باید از تمام مشاغل ممنوع وبرچسب ضد انقلاب واسلام بهش بزنند.
بگذارید مردم انتخاب کنن نه زور گویی و دیکتاتوری .ایران مهد تمدن وفرهنگ اصیلی هست که شماها دارید مردم رو از راه بدر میکنید .خدا بدادتان برسد.
فتنه فقط از کسانی بر می آید که فقط خودشان را در لباس اسلام مخفی کردن واز اسلام وانقلاب اسلامی ایران به ناحق به نفع خود سود میبرن.خدا بدادتان برسد.یا حق.
محمدمهدی
ایرانی جان Please shetup
در ضمن شیرازه تو هم حق نداری هر نظری رو نمایش بدی
آیا این حرف ها توهین و افترا نیست؟
آیا حرف های این به اصطلاح ایرانی توهین نیست
میدونم پیامم رو نمایش نمیدین ولی گفتم که بدونید
Rasoul
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
اقا یا خانم ایرانی ، عمر ادم اونقدر کفاف نمیده که بخواد تو غفلت بمونه و و بعد از گذشت بیش از 4 سال هنوز تو توهم تقلب باشه....
اون سران فتنه حتی یک دلیل کوچک هم برا اثبات ادعای خودشون ندارند...بعدش یه عده آدم ساده لوح از این آقایون حمایت می کنن...
حواستون باشه اونا بیشتر دارن به مردم توهین می کنن تا به اصطلاح از حق مردم دفاع کنن.....فهم و شعور خودشون اونقد پایین هست و برا اهداف شخصی خودشون حاضر بودن به کشور صدمات جبران ناپذیری بزنن...و فکر می کردند مردم هم ساده هستند....
یادت باشه تو کشور ما هیچ کس آراء کسی رو هاپولی نمیکنه...این سران فتنه ظاهرا علم غیب داشتند که قبل از شمارش آراء پیروزی خودشون رو اعلام کردند...ولی تو ساده نباش...در ضمن تهمت بی خودی هم نزن...اون دنیا باید جواب بدی...(البته اگر اعتقاد داشته باشی به او دنیا!!!!!!!!!!)
بله...مشخص هست که هر کس از سران فتنه حمایت کنه تفکر ضد انقلابی داره....چرا؟چون عملکردشون اصلا در راستای اهداف نظام نبود....چون در حال حاضر کسایی که از این آقایون دفاع می کنند اکثرا از عوامل ضد انقلاب خارج نشین هستند....چون به راحتی پا رو خون شهدا گذاشتن.....چون به راحتی دل رهبرمون رو شکستن....چون کارشون جز محاربه با نظام چیز دیگری نبود...چون اونقدر گستاخ هستند که حتی حاضر نیستند از ملت ایران و رهبر عزیزمون عذر خواهی کنن...
حالا که حکومت در حقشون لطف کرده و بعضی هاشون که محارب بودنشون در حال حاضر هم مشهود هست رو بخشیده باید اینقدر پر رو باشن؟؟؟
میدونی که حکم محارب چی هست؟؟؟
برادر یا خواهر عزیز، پیشنهاد میکنم بری حوادث ایام انتخابات 88 رو مطالعه و مرور کنی روش یه کم ***فکر*** کنی و بعد بیای نظر بدی..ساده لوح نباش...یاعلی(ع)
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
1
فتنه گر کسی ایه که به مردم که ولی نعمت این مملکت هستند می گه خس وخاشاک می گه اراذل و اوباش .
دگراندیش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
0
در جواب به آقای رسول باید گفت اگه به قول شما این آقایون به اصطلاح سران فتنه محارب هستند چرا در دادگاه صالح محاکمه نمی شن؟ چرا اجازه دفاع به آنها داده نمی شه ؟ چرا مجازات نمی شن قال قضیه کنده شه ؟ اگه گناهی ندارن یا به قول شما در حقشون لطف شده و بخشیده شدن پس حصر خانگی و این همه بمباران تبلیغاتی منفی چیه ؟ کجای این برخورد با تقوای اسلامی جوره ؟ کلاتو قاضی کنی ساده لوحو پیدا می کنی . یا علی
Rasoul
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
شما از کجا میدونید محاکمه نشدن؟؟؟؟
شما از دادگاهی صحبت میکنید که این آقایون اصلا اونو قبول ندارن...
به نظرت اردو کشی خیابانی علیه نظام محاربه نیست؟؟؟؟
اینو یه بچه کوچیک هم میتونه بفهمه....
بعدش شما میگید چرا اجازه دفاع به اونا داده نشد؟
این آقایان اقدامات خودشون رو پس از انتخابات دفاع از خودشون میدونستند...مگر غیر از این بود؟؟؟؟؟؟
در ضمن حصر خانگی هم به نفع خودشون هست....خودشون بهتر میدونن!!!!!
اونا جایی تو جامعه ندارن...
به هر حال خداوند قیامت رو گذاشته برا همین...ولی وای به حال کسایی که به ناحق از یک سری ظالم دفاع کردند...
وای به حال کسایی که از فتنه گرایی حمایت کردن که نه فقط علیه نظام بلکه علیه اعقادات مردم اقدامات نابخردانه ای انجام دادن...
روز عاشورای اون سال رو به خاطر بیارید....لا اله الا الله
دیگه نمیدونم این آقایون دیگه چه خرابکاری های دیگه ای باید می کردند تا شما قبول کنید مسیرشون بی راهه بوده و هست...
توهین به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و به آتش کشیدن مساجد برا شما حجت نبود؟؟؟؟؟

یا:

1-اقدام علیه امنیت ملی
2-مصاحبه های پی در پی با شبکه های بیگانه و معاند
3-توهین به اعتقادات دینی مردم
4-اشوب های خیابانی
5-بی تفاوتی به نصیحت های رهبری
6-حمایت گروهک های ضد انقلاب و خارج نشین از این آقایون بدون اینکه خودشون هم اعلام برائت کنن
7-عدم عذر خواهی از مردم
8- زیر سوال بردن و توهین به بسیج مردمی
9- اختلال در روند کار دانشگاه های و ایجاد فضاهای آشوب به صورت هدفمند در برخی از دانشگاه های کشور
10-زیر سوال بردن اصل نظام
11-عدم پایبندی به قانون کشور
12-دروغ پراکنی های پی در پی از طریق شبکه های بیگانه
13-فضاسازی و ایجاد بستر جهت براندازی نظام
14-خسارت های مالی فراوان به اموال مردم و بیت المال
15-ایجاد امید در دل سیاه دشمنان قسم خورده انقلاب
.....
بقیه اش رو هم خودتون بگید جناب آقا یا خانم دگر اندیش.....
وقتی میخایم جایی اظهار نظر کنیم بهتر هست اول ببینیم منافع شخصی خودمون مد نظرمون هست یعنی جایی داریم ضرر میکنیم که میایم سنگ یه کسانی رو به سینه میزنیم که کاملا باطل هستند... یا منافع نظام و انقلاب اسلام رو در نظر داریم؟؟؟
خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه ان شاءالله
یاعلی(ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
0
فتنه گر اونايي هستندكه به پيروي ازسپاهيان عمرسعدبه نمازگزاران ظهرعاشورا حمله كردندوپرچم هاي عزاي امام حسين (ع) را به آتش كشيدند.