کد خبر: ۴۲۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی در مصاحبه با شیرازه مطرح کرد:

انتخاب وزرای صالح یعنی رسیدن به اصلح مشکل است!

در دولت های نهم و دهم تلاش های زیادی صورت گرفت به طوری که پر کاری های دولت احمدی نژاد کم سابقه بود، از همین رو مجلس وزرایی را انتخاب خواهد که کرد ضمن دلسوزی برای مردم،نظام و انقلاب از تحرک، پویایی و برنامه محور بودن نیز برخوردار باشند.
دکتر نوذر شفیعی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، پیرامون رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت گفت: مجلس نهم، مجلسی اصولگراست و یکی از شاخص های اصولگرایی ضدیت با فتنه است، پس مجلس با عمل به وظیفه خود، پالایش لازم را انجام می دهد و به احتمال قوی به 3 نفر از افراد پیشنهادی دولت، رای اعتماد نمی دهد.

نماینده ممسنی درمجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال شیرازه، مبنی بر این که وزیر صالح از دید شما چه کسی است، اظهار داشت: این که مقام معظم رهبری واژه وزرای صالح را مطرح کردند، یعنی رسیدن به اصلح مشکل است.

وی افزود: کسی که منافع و مشی نظام را بر منافع خود ترجیح دهد و در واقع خودش را وقف انقلاب کند، وزیر صالح است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دولت های نهم و دهم تلاش های زیادی صورت گرفت به طوری که پر کاری های دولت احمدی نژاد کم سابقه بود، از همین رو مجلس وزرایی را انتخاب خواهد که کرد ضمن دلسوزی برای مردم،نظام و انقلاب از تحرک، پویایی و برنامه محور بودن نیز برخوردار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی درباره هماهنگی برای رای اعتماد به وزرا خاطر نشان کرد: اظهار نظر حق نمایندگان است و هر کسی باید پاسخگوی اظهار نظر خود باشد، اکنون در مجمع نمایندگان بیشترین وحدت ممکن بر سر مسائل استانی و کشوری وجود دارد و در خصوص رای اعتماد، بر سر این که به چه کسانی رای اعتماد بدهیم، متحد هستیم، اما رای ندادن به برخی از وزرا را به عهده خود نماینده گذاشتیم.


انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیرعباس رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
2
هشت سال قمپز در کردند که تمام کشورهای دنیا به صف ایستاده اند تا با ما مذاکره کنند و پیغام می دهند و ما محلی به آنها نمی دهیم و آخرش رابطه ما شد با گینه نو و سنگال و...

هشت سال لغز خواندند که بلدیم بلدیم، وضع اقتصاد را درست می کنیم و معشیت مردم بهتر شده است و نان نفت را برسر سفره مردم آورده ایم و تورم و گرانی وجود ندارد و دوتا دونه گوجه فرنگی و پیاز خریدند از مغازه و خود را صاحب سفره مردم کردند.

هشت سال قی قاج رفتند و قازقلنج زدند و چهارستون ملت لرزید از این طرح های یک شبه و برخی دوتا کلیه خود را فروختند تا شرمنده زن و بچه خود نباشند.

هشت سال هروقت دلسوزی خواست انتقاد کند، ان قلت آوردند و سفسطه کردند که شما نمی فهمید و همه چی آرومه.

حالا من از شما می پرسم: برای اینکه بخواهید این مردم صبور را از آمپاس شدید در بیاورید و معاش شهروندان را روی غلطک بیاندازید چه کار می شود کرد؟

برای رهایی از این آچمز اول باید یک مسکن قوی از یه جایی بِکنید بیاورید به اینجا تا مردم خیالشان راحت شود از هرجا.

هرکاری میخواهید بکنید فقط یارانه ها را قطع نکنید و بگذارید هرماه سُر بخورد بریزد به حسابمان که بدجوری ما به آن عادت کرد ه ایم. می شه مگه نه می شه؟؟؟

به ضرس قاطع درست است که شما مسول این همه گرفتاری نیستید ولی مردم به امید رقیق شدن این آمپاس به شما رای داده اند و منتظرند تا هوای تازه به این دودکش بدمد تا نفسی چاق کنند و بیشتر از این از صاحبخانه خود نشوند که: تا کرایه ندادی حق نداری به خانه بیایی.

و به جای به آسمان نگاه کردن بگویند: دمت گرم و دمت گرم حاجی.

حالا بی قیف و قُپی نوبت شماست... نظرتون؟
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
1
آقای رنجبر بدجوری رو آممممم پاس قرار گرفتی,