کد خبر: ۴۳۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

تقدیر از تعاونی های برتر بوانات +عکس

تعاونی های دام دانه مزایجان و نشیمن خلیجی کوثر بوانات، تندیس تعاونی های برتر گرفتند و همچنین از 15 تعاونی برتر شهرستان نیز با اهدائ لوح تقدیر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از حرف رسا، به مناسبت هفته تعاون و به همت اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بوانات مراسم جشنی در تالار پرنیان بوانات برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین و تعدادی از تعاونی های شهرستان حضور داشتند، تعاونی های دام دانه مزایجان و نشیمن خلیجی کوثر بوانات، تندیس تعاونی های برتر گرفتند و همچنین از 15 تعاونی برتر شهرستان نیز با اهدائ لوح تقدیر شد.

  

لازم به ذکر است که در شهرستان بوانات 100 شرکت تعاونی به ثبت رسیده است که از این تعداد 60 تعاونی فعال و مابقی غیر فعال هستند.

در ابتدای مراسم، علوی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بوانات از مردم خواست تا با روی آوردن به تعاونی ها و تشکیل تعاونی ها از هدر رفت سرمایه خود جلوگیری کنند و به چرخه تولید اقتصاد کشور نیز کمک کنند و این توصیه را به دیگران هم داشته باشند.

در ادامه مراسم نیز حجت الاسلام غلامی، مدیر عامل شرکت های تعاونی سهام عدالت استان و شهرستان بوانات با تبریک هفته تعاون و تشکر از برگزار کنندگان این جشن،گفت: این کم مهری ها مختص بوانات و یا استان ما نیست، بلکه در کل کشور مسئولین نسبت به تعاونی ها کم مهر هستند.

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
0
1- حدود 12 نفر در سالن نشته اند با توجه به جمعيت نشان داده شده شايد 3 نفر ديگر هم در گوشه ديگر سالن باشند. اين 15 نفر هم براي دريافت هديه آمده اند . احتمالا اين 4 نفر بالايي به هم هديه مي دادند.