کد خبر: ۴۳۹۴۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
نماینده ولی فقیه در فارس:

کسی استاندار شود که بتواند فارس را در قله نگه دارد /افرادي را براي استانداري به وزارت كشور معرفي كرده ايم

فردي كه استاندار فارس مي شود اگر بخواهند مساله اين استان را براساس جناح بندي ها، معاملات و معادلات جناحي حل و فصل كنند، بزرگترين ظلم به استان فارس مي كند.
به گزارش شیرازه، آيت الله اسدالله ايماني روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: استان فارس، استاني است كه به لحاظ كيفيت، استاني كيفي وبه لحاظ كميت نيز هم در وسعت سرزميني و هم در جمعيت، اولين استان كشور پس از تهران است.

وي با بيان اينكه جمعيت و مساحت هيچ استاني با هم ديگر، بيش از استان فارس نيست، اظهارداشت: برخي استان ها مساحت آن بيشتر و بعضي از استان ها نيز جمعيتشان بيشتر است اما مساحت و جمعيت فارس با هم از اين استان يك استان خاص ساخته است.

نماينده ولي فقيه در استان فارس با اشاره به كلام ديگري از بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون فارس كه اقبال و شانس به كسي روي مي آورد كه در استان فارس مديريت به او واگذار شود يا قبول كند ابراز داشت : اين نشان مي دهد، فارس يك استان ممتاز و خاص است.

آيت الله ايماني تصريح كرد: به طور طبيعي در يك مجموعه فرهيخته و قوي از نظر فكري و علمي بايد استانداري منصوب شود كه توانايي نگه داشتن اين استان در قله را داشته باشد.

وي با بيان اينكه استان فارس، استاني نيست كه در دامنه حركت كند، اظهارداشت: حركت در سطح و دامنه، كار آساني است اما اين استان مجموعه است كه در قله و ارتفاع حركت مي كند و حركت در ارتفاع، حركتي سخت و سنگيني است.

آيت الله ايماني با تاكيد بر اينكه فردي كه استاندار فارس مي شود بايد توانمند باشد، افزود: فردي كه استاندار فارس مي شود اگر بخواهند مساله اين استان را براساس جناح بندي ها، معاملات و معادلات جناحي حل و فصل كنند، بزرگترين ظلم به استان فارس مي كند.

امام جمعه شيراز گفت: استان فارس، استاني فوق العاده قوي است و مي تواند خيلي از مشكلات و معضلات كشور و حتي منطقه را حل و فصل كند.

آيت الله ايماني اظهارداشت: استاندار فارس بايد فردي معتدل، خردمحور، قائل به توسعه همه جانبه، با تجربه و حركتش دانش بنيان باشد به جناح و اين گروه و آن گروه وابستگي نداشته باشد.
وي ادامه داد: فردي كه استاندار فارس مي شود بايد استان برايش مهم باشد و كاري به منافع حزب، گروه و جناحي كه او به آن وابسته و متعلق است نداشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: براساس نسبت سنجي، افرادي را براي تصدي استانداري فارس به وزارت كشور معرفي كرده ايم كه اميدواريم وزارت كشور با توجه به اين نسبت سنجي ها و الفبايي كه در دولت يازدهم مطرح است فردي شايسته براي اين استان انتخاب كند.

آيت الله ايماني اظهاراميدواري كرد كه استاندار جديد فارس فردي باشد كه بتواند اين استان را جلو ببرد و آنچه رهبر معظم انقلاب درباره اين ملت و استان فرمودند كه به حق براساس مطالعه دقيق و كارشناسي شده بوده تحقق پيدا كند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فارسی
-
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
10
تنها کسی که می تواند استان را پیشرفت دهد دکتر انصاری لاری است
مهدی
البته سن من در زمان استانداری ایشان انقدر نبود که اظهار نظر کنم ولی این را میدانم که منزلی که ایشان در ان زمان زندگی می کرد اکنون تبدیل به باغ مهر جوان شده برایم جای سوال دارد که چرا ایشان بایستی محل زندگیشان همچنیین جایی باشد
امید
انصاری لاری عضو هیات موسس حزب منحله ی مشارکت ، لیدر جریان فتنه در فارس و غضو بنیاد باران می باشد آیا چنین شخصی صلاحیت تصدی سمت حساس استانداری فارس را دارد؟ ما از دستکگاه قضایی می خواهیم که به اتهامات ایشان رسیدگی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
7
حاج برای دنیای مردم وآخرت خود ت انصاری لاری را بعنوان استاندار بپذیر
دوستدار شما
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
8
حاج آقا خودمون را گول نزنیم اگر فارس به قله رسید در زمان استانداری انصاری لاری بود
ناشناس
به کدام قله رسید؟؟؟؟بعد شما که مطلع هستیید به ما که مطلع نیستیم اگاهی بدهیید نه تبلیغ اسم ایشان رابکنیید
صادق اسدی
-
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
2
تنها راه پیشرف فارس سپردن سکان استانداری به دست نیروهایی باید باشد که پشت سر روحانی بودند و باعث پیروزی او شدند از جمله اصلاحطلبان .تنها استاندار همسو با دولت و وزرای روحانی میتواند برای فارس مفید باشد . پس دوستان اصولگرا شکست را بپذیرید و بگذارید دولت کارش انجام بدهد و اینهمه فضا سازی نفرمایید. به هر حال استاندار یک اصلاحطلب خواهد بودو فکر اینکه یک اصولگرا به سمت استاندار فارس برسد از سر خود بیرون نماییید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
2
دخالت در کار دولت ممنوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
1
اقای انصاری لاری چه گلی به سرمون زد که شما ازش تعریف میکنی
ایشون به صنعتی شدن فارس اعتقادی نداشت و دایم دم از توسعه کشاورزی به عنوان صنعت مناسب استان میزد.
ضمنا استاندار سیاسی به درد ما نمیخوره
سيد مهري
-
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
0
بهترين استاندار عزيزي فرماندار سابق شيراز است كه شيراز را تا قله رفيع پيشرفا پيش برد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
3
بهترین گزینه برای استانداری فارس همان انصاری لاری است.دیگر جای اازمون و خطا نیست
ناشناس
-
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
2
بهترین گزینه برای استانداری فارس جوانی مومن متعهد ولایی و کسی که کارداری خود را ثابت کرده است. مهندس علیرضا صحرائیان . مدیرکل حاضر دفتر فنی استانداری
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
0
وقتی کسی مثل انصاری لاری برای معاونت وزارت مطرح است و ایشان رابطه خوبی با دولت دارد چرا خودمان به عنوان استاندار ازش استفاده نکینم بخدا بیایید با هم باشیم و کمک کنیم استان اباد بشه