کد خبر: ۴۴۰۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۲

سپاه فجر فارس سپاه نمونه کشور شد+عکس

سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح از فرمانده و کلیه مسئولین و فرماندهان سپاه فجر تقدیر کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، در بیستمین مجمع سالیانه فرماندهان سپاه پاسداران کشور که در روزهای 25 و 26 شهریورماه در تهران برگزار شد، سپاه فجر استان فارس به عنوان موفق ترین سپاه استانی در کشور معرفی شد.



سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح از فرمانده و کلیه مسئولین و فرماندهان سپاه فجر تقدیر کرد و ارزیابی ها و بازرسی های صورت گرفته در خصوص عملکرد این سپاه استانی در سال 91 را ملاک تشخیص این عنوان اعلام کرد.

این همایش دو روزه که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد افق چشم انداز سپاه در سال آینده مورد ارزیابی قرار گرفت. در پایان این مجمع سالانه فرماندهان و مسئولین سپاه فجر به همراه سایر همکاران خود در کشور به دیدار مقام معظم رهبری نایل شدند. فرمانده کل قوا در این دیدار مدیران تربیت شده در سپاه را موفق ترین مدیران و باعث افتخار کشور نامیدند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
0
جا دارد یک خسته نباشید ویژه خدمت بسیجی عزیز سردار غیب پرور بگوئیم که الحق تلاش ویژه ای انجام میدهند فقط یک خواهش از سردار عزیز داریم و آن اینکه میدانیم مشغله کاری زیادی دارید ولی اگر به نواحی شهرستانها هم سرکشی میکردید خیلی عالی میشد.
خسته نباشی سردار
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
1
من به عنوان یک بسیجی فعال و فعال فرهنگی علت این امر را نمیدانم ولی میدانم که کار شگرفی صورت نگرفته
mmmmmmmmmmmmm
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
0
بسم رب شهدا صدیقین درود برسردار غیب پرور فرمانده بسیجی سپاه فجر استان فارس