کد خبر: ۴۵۳۲۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
در سایه غفلت آموزش و پرورش لارستان صورت می گیرد

اجبار دختران برای پوشیدن ساپورت در مهدکودک/ فرزندانتان را از کودکی بی حیا کنید

از آنجایی که دوران کودکی مناسب ترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ در فرد است و اگر مراقب نباشیم فرهنگ نادرست و غلط در فرزندانمان و در نتیجه در نسل‌های آینده کشور نهادینه می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از صبح لارستان، در چند سال اخیر بدلیل اجتماع مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی دعوای بلند مدتی بین بهزیستی و آموزش و پرورش بر سر نظارت بر مهدها صورت گرفت که در نهایت مجلس نظارت عالیه بر کودکان سنین 4، 5 و 6 ساله به عهده آموزش و پرورش گذاشت و همچنین اعلام کرد اگر بهزیستی هم بخواهد متولی آموزش این کودکان باشد، آموزش و پرورش باید بر آن نظارت داشته باشد.

اما آنچه که در این دعواها مغفول ماند آموزش هایی بود که به کودکان داده می شود.

مشاهدات خبرنگار صبح لارستان در لارستان حکایت از آن دارد که کودکانی که به دلایل مختلف به مهد کودک می روند آموزش هایی را می بینند که برخی از آنها نه تنها سنخیتی با فرهنگ و هنجارهای جامعه ندارد بلکه ضد ارزش های جامعه ایرانی- اسلامی به حساب می آیند .

آموزش مد روز لباس و .... بر اساس مدل های غربی

پیگیری و مشاهدات خبرنگار صبح لارستان در یکی از مهدکودک های لارستان بنام "ک" نشان می دهد عدم توجه مناسب به پوشش دختران به گونه ای است که استفاده از مدل های غربی در دستور کار مدیریت این مهدکودک قرار گرفته است.

در این مهد کودک به کودکان آموزش می دهند که لباس ها و مدل مویشان را چگونه انتخاب کنند تا بتوانند جذابیت خود را به دیگران نشان دهند و در اقدامی عجیب، مدیر مهدکودک با این توجیه که "ساپورت شیک تره، اینجوری بچه ها شیک تر می گردند" والدین را مجبور به خرید البسه خاص می نماید و کودکان مجبورند از پوشش ساپورت استفاده نمایند.

پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که علیرغم تذکر جدی فرمانداری لارستان به مدیریت آموزش و پرورش، متاسفانه هیچ اقدام جدی توسط آموزش و پرورش پس از گذشت 1 ماه از سال تحصیلی جدید صورت نگرفته است.

صبح لارستان، آماده پاسخگویی اداره آموزش و پرورش می باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
-
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
2
متاســـــــــفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
2
وافعامتاسفم
پویا
Germany
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
4
خاک بر سرت کنم
مهد کودک همه زیر ۷ سالن
می گی بگم چادر مشکی بپوشن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
0
اداره کل استان چه اقدامی در این زمینه می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
0
نگفتیم چادر اما نگفتیم هم اینجوری ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲
0
پویا خیلی بی ادبی،بچه بد.خاک بر سر خودت...