کد خبر: ۴۵۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
توصیه های آیت الله ایمانی به استاندار جدید:

در عزل و نصب ها حقوق شهروندان بر حقوق گروه های فشار ترجیح داده شود

عزل و نصب ها در استان باید براساس شایستگی ها انجام شود؛ اگر بر اساس وابستگی های جناحی باشد همان چوبی که در گذشته خوردیم را مجددا خواهیم خورد.
شیرازه- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در گفتگو با غریو عنوان کرد:  قاعده کلی این است که فردی که مدیریت ارشد استان را عهداه دار می شود یک حالت فراجناحی داشته باشد و بتواند با همه اقشار و گروهها برخورد لازم و مناسب داشته باشد؛ تمام مجموعه هایی که اصول نظام، رهبری، قانون اساسی و مسائل لازم را قبول دارند و تخلف ندارند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: این نحوه موضع گیری اوست در طول دوران خدمت؛یعنی او تا قبل از این مسئولیت یک شهروندی بود هرگونه فکر و اندیشه ای را می‌توانست داشته باشد و دنبال کند اما وقتی مسئولیت قبول کرد طبیعتا باید حقوق همه شهروندان را آنچنان که قانون پیش بینی کرده است ، رعایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: عزل و نصب ها در استان باید براساس شایستگی ها انجام شود؛ اگر بر اساس وابستگی های جناحی باشد همان چوبی که در گذشته خوردیم را مجددا خواهیم خورد.
آیت الله ایمانی در ایان تاکید کرد: ما طبیعتا از استاندار این معنا را می خواهیم که در عزل و نصب ها رعایت حقوق مردم را در همه مسائل مقدم بدارد و حقوق شهروندان بر حقوق جناح، بر حقوق سازمان، بر حقوق گروه های فشار، بر حقوق کسانی که می خواهند فرصت طلبی کنند و از فضای موجود به نفع خودشان سوء استفاده کنند، رد بشود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲
1
حاج آقا، قربان مرام و معرفتت. كاش اين حرفها رو در زمان آمدن صادق عابدين هم مي زديد!!!!