کد خبر: ۴۵۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: افراد افراطی در پست‌های مدیریتی قرار نگیرند

ما نظامی مستقل با آرمان‌هایی مقدس داریم؛ در این نظام باید اولویت ما در تصمیم‌گیری‌ها پاسداری از ارزش‌ها و حفظ نظام باشد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه با اشاره به اولین جلسه مجمع نمایندگان فارس با دکتر احمدی، استاندار فارس بیان کرد: در این جلسه مقرر شد کارها در سطح استان با محوریت آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس انجام شود.

دکتر رحیم زارع با اشاره به ویژگی‌های طبیعی و فیزیکی فارس از جمله وجود معادن نفت، گاز و زغال سنگ و همچنین جاده‌ها، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اظهار کرد: در جلسه نمایندگان فارس و استاندار بر تعیین یک استراتژی برای صنعتی و اقتصادی شدن فارس تاکید شد که در این راستا نیروی انسانی، عاملی تعیین کننده است و باید از بخش خصوصی نیز حمایت کرد.

نماینده مردم آباده در مجلس اظهار امیدواری کرد که با راهنمایی آیت الله ایمانی و همکاری مجمع نمایندگان و استاندار فارس، یک فنداسیون و زیربنایی در بخش صنعت و انرژی شکل بگیرد که راهنما و نقشه راه آیندگان نیز باشد.

افراد افراطی متعلق به هر گروه و جناحی که باشند در پست‌های مدیریتی قرار نگیرند

وی گفت: حرف مشترک نمایندگان و استاندار این بود که افراد افراطی متعلق به هر گروه و جناحی که باشند در پست‌های مدیریتی قرار نگیرند بلکه از نیروهایی استفاده شود که خواهان و حامی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام هستند و به آن احترام می‌گذارند.

زارع با اشاره به برخی ویژگی‌های مدیران میانی که از سوی استاندار انتخاب خواهند شد، تاکید کرد: ما نظامی مستقل با آرمان‌هایی مقدس داریم؛ در این نظام باید اولویت ما در تصمیم‌گیری‌ها پاسداری از ارزش‌ها و حفظ نظام باشد. هم استاندار و هم مجمع نمایندگان نیز تاکید داشتند که کارگزاران و مدیرانی که خطوط قرمز نظام را رعایت کرده‌اند و حامی ارزش‌های نظام و انقلاب هستند در رأس مسئولیت‌ها قرار بگیرند.

این نماینده مجلس سخنان استاندار فارس در مراسم معارفه و جلسات دیگر را مورد پذیرش دلسوزان نظام دانست و اظهار امیدواری کرد که در عمل نیز همینگونه باشد.

نماینده مردم شمالی‌ترین شهرستان فارس در مجلس از تلاش دولت دهم و یازدهم درخصوص اجرای طرح ملی الحاق فارس به دریا قدردانی کرد و این الحاق را از نظر سیاسی و ملی ارزشمند و مهم عنوان کرد.

پیوستن فارس به دریا به تقویت موقعیت استراتژیک خلیج فارس کمک می کند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسیار خوب بود اگر قانونی تصویب می‌شد که همه استان‌ها بتوانند از مزیت دریا بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: استان فارس یک نقطه قوت ملی و جهانی برای کشور است و از لحاظ موقعیت استراتژیک و راهبردی استانی بسیار حساس است که پیوستن فارس به خلیج همیشه فارس، گامی در راستای تقویت این نقطه قوت است.

فارس به اندازه 7 استان توانمندی دارد

زارع با یادآوری اینکه براساس اسناد موجود بخش‌هایی از هرمزگان جزء فارس بوده و حدود سال 42 از این استان جدا شده است، گفت: مردم هرمزگان هم از این الحاق راضی هستند و این الحاق به نفع مناطق ملحق شده نیز است چراکه استان فارس به اندازه 7 استان قابلیت و توانمندی دارد.

نمایندگان جو را امنیتی نکنند

وی با اشاره به الحاق قسمتی از فارس به کرمان و بلند نشدن هیچ صدای اعتراضی از فارس از کلیه نمایندگان فارس و هرمزگان خواستار شد که جو را امنیتی نکنند چرا که به صلاح کشور نیست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
پارسیانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۲
1
درسال42بحرین هم جزءایران بود بندرلنگه پارسیان تنب بزرگوکوچک وبستک همو جز ایالت لارستان بود همه اینهارابه جای اول برگردانید تااین کارهم انجام شود