کد خبر: ۴۷۲۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۲
دانشجویان طی‌ نامه‌ای خواستار ابقای دکتر ایمانیه شدند

آقای استانـدار؛ اسیر جوســـازی‌ها نشوید

مجموعه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی نامه‌ای به استاندار فارس خواستار ابقای دکتر ایمانیه رئیس این دانشگاه شدند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مجموعه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی نامه‌ای به استاندار فارس خواستار ابقای دکتر ایمانیه رئیس این دانشگاه شدند. در قسمتی از این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار شیرازه قرار گرفته، آمده است: «مجموعه های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان تنظیم کنندگان این نامه از حضرتعالی در جایگاه مدیریت ارشد استان تقاضا دارند با تداوم حمایت خود از پایداری و ثبات در عرصه مدیریتی موفق سلامت استان و بدون توجه به جو منفی و مغرضانه ایجاد شده علیه مدیریت و عملکرد موفق چندین ساله ی دانشگاه، زمینه را جهت رشد و پیشگامی بیش از پیش این عرصه در استان فراهم نمایید.»

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم فارس، جناب آقای دکتر احمدی

با سلام و احترام

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اهل بیت (ع) و آرزوی توفیق برای حضرتعالی در جایگاه استانداری فارس، همانگونه که مستحضرید اهتمام جدی به مسئله ی بهداشت وسلامت جامعه از مهمترین وظایف دولت می باشد و ضرورت برنامه ریزی صحیح وحمایت همه جانبه از این عرصه برهیچ کس پوشیده نیست. بر همین اساس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان متولی اصلی موضوع سلامت در استان فارس از جایگاه ویژه ای در میان دستگاه های دولتی بر خوردار است. با توجه به عملکرد سنوات اخیر دانشگاه، موفقیت های چشمگیری در زمینه های مختلف درمانی، پژوهشی، آموزشی، دانشجویی-فرهنگی و... دیده می شود. پیشرو بودن استان در اجرای سیاست های کلان نظام سلامت و بیمه ای کشور، اجرای بیش از شصت پروژه ی عمرانی عمده در حوزه ی سلامت، افزایش بیش از 75 درصدی مراکز تحقیقاتی، کسب رتبه اول پژوهشی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به تعداد دانشجو و استاد، افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان و اساتید و بهبود کیفیت فضا و شرایط آموزشی، گسترش فعالیت های فرهنگی-دانشجویی با انواع سلایق و ... تنها بخش کوچکی از این فعالیت هاست.

بدون شک نقش مدیریت آقای دکتر ایمانیه در این چند سال در به ثمر رساندن مجموعه ی این موفقیت ها غیر قابل انکار است. مدیریتی که به دور از جهت گیری های سیاسی مخرب و همراه با رعایت مؤلفه های اخلاق اسلامی باعث ایجاد یک مقبولیت عمومی نسبت به ایشان در مجموعه دانشگاه شده است.

بر همین اساس مجموعه های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان تنظیم کنندگان این نامه از حضرتعالی در جایگاه مدیریت ارشد استان تقاضا دارند با تداوم حمایت خود از پایداری و ثبات در عرصه مدیریتی موفق سلامت استان و بدون توجه به جو منفی و مغرضانه ایجاد شده علیه مدیریت و عملکرد موفق چندین ساله ی دانشگاه، زمینه را جهت رشد و پیشگامی بیش از پیش این عرصه در استان فراهم نمایید. پیشاپیش از بذل توجه شما کمال تشکر را داریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ستاد یادواره شهدا دانشگاه علوم پزشکی شیراز

کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

هیئت اباصالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی شیراز

هیئت محبین اهل بیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

کانون گردشگری دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رونوشت:

دفتر ریاست محترم جمهوری

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کمیسیون محترم بهداشت، درمان مجلس شورای اسلامی

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز

مجمع مجترم نمایندگان استان فارس

خبرگزاری ها و مطبوعات استان فارس






برای مشاهده نامه با سایز بزرگ‌تر روی تصویر کلیک کنید
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
استعداد درخشان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
1
معاون وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مردی متواضع و متین است که از سر استان فارس زیاد است. او در حد وزیری موفق است که قدرش را کسی نمی داند.
ایشن را از سفر ایتالیا می شناسم. منظم و دقیق
استعداد درخشان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
1
معاون وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مردی متواضع و متین است که از سر استان فارس زیاد است. او در حد وزیری موفق است که قدرش را کسی نمی داند.
ایشن را از سفر ایتالیا می شناسم. منظم و دقیق
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
1
بنام خدا
اینقدر غلو نکنید ایشان پس از سالها مدیریت بروند جائی دیگر تا علوم پزشکی فارس و شیراز از فسیل در آید و به لطف خدا جوانان برومند و مدیر هم کم نداریم که هم مخلص و هم متدین هستند بویژ ه از جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران
ایشان با آوردن پزشک خانواده به فارس ظلم فاحشی کردند که در آخرت باید جوابگو باشند .
صالح
عبدالله جان مطمئنی با رفتن ایمانیه، این شخصی که گفتی میاد سرکار؟ میدونی اصلی‌ترین دلیل اعتراض به ایمانیه، این بوده که فضا را برای افراطیون تنگ کرده؟ میدونی الان خیلی از تندروهای سیاسی برای ریاست علو پزشکی تیز کرده‌ اند؟
فکر کنم نمیدونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
0
بله درست است اقای ایمانیه فردی توانمند و اصیل می باشند که استاندار هم با داس امدن نه ......
دکتر لنکرانی هم از اینجا به وزارت رسیدن و دکتر ایمانیه هم در حد وزارت می باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
0
بابا بگذارید از دیگر استعدادها برای پیشرفت استان استفاده بشود به یک رنگ عادت نکنیم که دچار کور رنگی میشویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
0
هر چیز و هر کسی که رنگ خدایی گرفت تا ابد ماندگار خواهد بود ولو اینکه حضور فیزیکی نداشته باشد.