کد خبر: ۴۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۲

تجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور ممسنی در محکومیت بمب گذاری بیروت

دانشجویان دانشگاه پیام نور ممسنی با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز بمب گذاری سفارت ایران در بیروت را محکوم کردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین دانشجویان ممسنی صبح امروز با تجمع در دانشگاه پیام نور مرکز نورآباد بمب گذاری دیروز در بیروت را محکوم کردند. دانشجویان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدام غیر انسانی را توطئه صهیونیسم خواندند.

در این تجمع که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه های ممسنی و از طرف دانشجویان پیام نور طرح ریزی شده بود  بیانیه ای نیز درمحکومیت این اقدام تروریستی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بیانیه دانشگاه پیام نور ممسنی در محکومیت حادثه تروریستی سفارت ایران درکشور لبنان

بسم رب الشهداء والصدیقین

با نهایت تاسف وتاثر بار دیگر حرکت جنایتکارانه گروهک های تروریستی وابسته به عوامل  اسکتبار جهانی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور لبنان نمایان شد و گروهی از مردم مظلوم لبنان و ازجمله رایزن فرهنگی کشور عزیزمان به خاک وخون کشیده شد. دانشجویان ، اساتید وکارکنان دانشگاه پیام نور ممسنی ، این حادثه تروریستی را محکوم و از مجامع بین المللی بویژه سازمان های اسلامی خواستار محکومیت شدید این گونه اقدامات است تا توطئه گران به اهداف شوم خود در ایجاد تفرقه بین امت اسلامی دست نیابند.

دانشجویان ، اساتید وکارکنان دانشگاه پیام نور ممسنی، شهادت 26تن از مردم مظلوم لبنان وبیش از 150تن زخمی را محکوم نموده و شهادت رایزن فرهنگی کشورمان ، روحانی وارسته ، مهاجر الی الله، حجت الاسلام "ابراهیم انصاری" را به آستان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، محضر مقدس امام عصر(عج)، مقام  معظم رهبری ، جامعه ی دانشگاهی دانشگاه پیام نور و آحاد شریف مردم کشورمان بویژه خانواده محترم این شهید سرافراز ، تبریک وتسلیت و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل از خداوند سبحان را مسئلت می نمایند.

پایان گزارش 

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان