کد خبر: ۴۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۲

امام جمعه کوار: بسیج معجزه انقلاب بود

انفجار تروریستی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان و اعتراف گروهک های تروریستی وابسته به القائده در ایجاد این حملات یک بار دیگر بر این واقعیت تاکید می کند که «بوی دلارهای نفتی برخی از کشورهای عربی ازاقدامات تروریستی در لبنان و سوریه به مشام می رسد».

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، نماز عبادی سیاسی این هفته کوار به امامت حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج مهدی آقایی امام جمعه محترم شهرستان در محل مصلای چهارده معصوم (ع) کوار با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان برگزار گردید.

خطیب جمعه کوار با اشاره به سالروز فرمان الهی امام خمینی در تشکیل بسیج مستضعفین و تبریک هفته بسیج افزود: به جرأت می توان بسیج را محکمترین پشتوانه مردمی و عظیمترین و ماندگارترین یادگار امام راحل دانست، شجره طیبه ای که معجزه انقلاب بود و همواره همچون ارتشی بی رنگ و بی ادعا و فراگیر ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی را حفظ نموده است. بیانات اخیر رهبر انقلاب نیز بر این واقعیت صحه گذاشت که بسیجیان ما در بین اقشار مختلف جامعه، بسیار فراتر از عزیزان و جوانانی است که به صورت رسمی افتخار عضویت و خدمت در بسیج را دارند .

حجة الاسلام آقایی در ادامه خطبه دوم با اشاره به حوادث لبنان گفت: انفجار تروریستی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان و اعتراف گروهک های تروریستی وابسته به القائده در ایجاد این حملات یک بار دیگر بر این واقعیت تاکید می کند که «بوی دلارهای نفتی برخی از کشورهای عربی از هر اقدام تروریستی در لبنان و سوریه به مشام می رسد»

امام جمعه کوار همچنین از وضعیت یادمان شهدای گمنام کوار انتقاد نمود و گفت وضعیت این مکان مناسب نیست و دسترسی مردم مؤمن جهت زیارت این عزیزان بسیار محدود است که از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.

نظرات بینندگان