کد خبر: ۴۷۶۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
یک انتصاب دیگر در استانداری فارس

نصیر زارع بعد از احمدزاده کرمانی، اعتماد استاندار دولت اعتدال را هم کسب کرد

استاندار فارس در حکمی نصیر زارع را به عنوان مدیرکل جدید حوزه استانداری منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، استاندار فارس در حکمی نصیر زارع را به عنوان مدیرکل جدید حوزه استانداری منصوب کرد. در متن این حکم این‌گونه آمده است:


 «با توجه به سوابق و تجربيات ارزشمند شما، به موجب اين ابلاغ به عنوان مديركل حوزه استاندار فارس منصوب مي شويد. اميد است با توكل به حضرت احديت در جهت منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي و تعامل سازنده با كليه ادارات كل در راستاي سياست ها و اهداف دولت تدبير و اميد در انجام امور محوله موفق و سربلند باشيد.»


لازم به ذکر است که «نصیر زارع» در دوران استانداری «احمدزاده کرمانی» در استان فارس، همین سمت را برعهده داشت. احمدزاده در 30 آذر 1389 طی حکمی خطاب به زارع؛ برقراری زمینه تعامل سازنده با علما و روحانیت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اهالی رسانه و مطبوعات، نخبگان، هنرمندان و اقشار فرهیخته جامعه و اطلاع یابی از دیدگاه های آنان را از جمله اموری دانسته بود که باید توسط مدیرکل حوزه استاندار انجام پذیرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲
0
باسلام. آقاي زارع يكي از مديران با تجربه و توانمند وزارت كشور هست. انشاله كه بتواند كاركردي قابل قبول و سودمند براي مردم استان فارس رقم زند....
محمد هادی فاضلی فیروزآبادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲
0
جناب آقای زارع یکی از مدیران با تجربه است و خیلی هم به فکر مردم ضعیف و بیچاره هست با توجه به شناختی که بنده دارم از ایشون .من نمیدونم چرا شیرازه از مدیر کل حوزه استاندار قبل که ... دایره کشیده بود خیلی ها رو محدود کرده بود انتقاد نمیکرد .
محمود، حسن، رضا، باقر و ...
اِ اِ اِ
هادی فاضلی معروف توئی؟
کجا بودی، روح الله کجاست؟ احمدزاده را می گم!
نصیر که حالا شماهارو گرفت چی شده دوباره دفاع می کنی!
آرش
-
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲
0
حاج نصيرزارع انسان باوقارخوش نيت وتوانمنداست بريش آرزوي توفيق دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲
0
حاج نصیراز انسان های با توان ومردم دار می باشد