کد خبر: ۴۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
کوچک زاده در گفتگو با شیرازه:

تجاوز به روح و چارچوب توافقنامه بازی با الفاظ است/ خوشبینی به آمریکا نوعی ساده لوحی است

از ابتدا مشخص بود که آمریکائیها درصدد اثبات برتری و قلدری خود هستند و در شرایط برابر وارد مذاکره نشدند و حالا با افزودن تحریم های جدید، آن را عملیاتی کردند.
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، درباره اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا و نوع واکنش برخی مسئولین وزارت خانه کشورمان گفت: تجاوز به روح توافقنامه و چارچوب آن بازی با الفاظ است، از ابتدا مشخص بود که آمریکائیها درصدد اثبات برتری و قلدری خود هستند و در شرایط برابر وارد مذاکره نشدند و حالا با افزودن تحریم های جدید، آن را عملیاتی کردند.
وی افزود: هیئت مذاکره کننده ایرانی قائل به این بود که اگر با آنها با اکرام و احترام برخورد شود پای میز مذاکره می روند، آیا این اکرام شماست؟
کوچک زاده ادامه داد: رفتن به پای میز مذاکره، از ابتدا خطا بوده و خوشبینی به آنها نوعی ساده لوحی است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین درباره واکنش فیس بوکی وزیر امور خارجه به تحریم های جدید آمریکا تصریح کرد: آقای ظریف سخنان خود را همواره مناسب و هوشمندانه می داند، و منتقدان داخلی را متهم به آرزوی مرگ زودرس برای توافقنامه می کند این درحالی است که این توافقنامه از ابتدا غیرهوشمندانه بوده و این نطفه از ابتدا حرام به دنیا آمده است.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان