کد خبر: ۴۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۲
فرازی از وصیت نامه شهیدمهدی رکنی؛

هنگام شنیدن خبر شهادتم براي مظلوميت ائمه معصومين گریه کنید

خطاب به پدر و مادر و همسر مي گويد: به هنگام خبر شهادتم به جاي گريه بر احوال من، براي مظلوميت ائمه معصومين و امام امت اشک ريخته و به پايداري جمهوري اسلامي کمک کني
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، شهید رکنی در سال 64 در فاو بر اثر ترکش به ناحیه سر به شهادت می رسد.

شهید مهدی رکنی در سال 1334 در خانواده سادات و متدين متولد شد. او دو سال از زندگي خود را در جهرم و سپس به همراه خانواده به شيراز و سپس تهران هجرت کرد و در آنجا ديپلم خود را گرفته و در همان دوران با انقلاب و امام آشنا شد و علاوه بر فعاليتهاي سياسي، انقلابي، فعاليت خوب هنري را انجام مي داد او با شور و حال خاصي به همراه رزمندگان اسلام به جبهه هاي حق شتافت و سرانجام پس از هشت ماه حضور در جبهه در منطقه عملياتي فاو به آرزوي ديرينه خود رسيد و پيکر پاکش در دارالرحمه شيراز به خاک سپرده شد. از اين شهيد عزيز يک فرزند پسر باقي مانده است.

فرازی از وصیت نامه شهید:


به نام خدايي که پاسدار خون شهيدان است و تا آنجا که سراغ دارم هيچ کس غير از او پاسدار خون شهدا نمي باشد. خوشا به حال کسي که با درخت انقلاب بوده و تازه بعد از مرگش نيز که از درخت انقلاب جدا مي شود پاي درخت در خاک آن فرو مي رود و باز مي تواند به انقلاب اسلامي خدمت نمايد. خطاب به پدر و مادر و همسر مي گويد: به هنگام خبر شهادتم به جاي گريه بر احوال من، براي مظلوميت ائمه معصومين و امام امت اشک ريخته و به پايداري جمهوري اسلامي کمک کنيد و از طرف من از کليه دوستان و نزديکان حلاليت بطلبيد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان