کد خبر: ۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۲

توئیتر روحانی مقاله تکذیب شده را منتشر کرد!

روز گذشته خبرگزاری رویترز با انتشار خبری مدعی شد دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با انتشار یادداشتی در نشریه «زود دویچه زایتونگ» آلمان، نوشته است: ما می‌خواهیم روابط خود را با کشورهای اروپایی و آمریکایی شمالی بر اساس احترام متقابل، بازسازی کرده و ارتقا دهیم.
به گزارش شیرازه به نقل از تریبون مستضعفین٬ اکانت توئیتر دکتر حسن روحانی  فسمت‌هایی از مقاله منتسب به وی را منتشر کرد.

توئیتر روحانی

روز گذشته  خبرگزاری رویترز با انتشار خبری مدعی شد دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با انتشار یادداشتی در نشریه «زود دویچه زایتونگ» آلمان، نوشته است: ما می‌خواهیم روابط خود را با کشورهای اروپایی و آمریکایی شمالی بر اساس احترام متقابل، بازسازی کرده و ارتقا دهیم.

وی در ادامه افزود: «ما سعی داریم از سنگینی بیشتر بر روابط بین ایران و آمریکا اجتناب ورزیده و نیز تنش‌هایی را که به ارث برده‌ایم از بین ببریم.»

وی با اعلام اینکه ایران نمی‌تواند تمام چیزهایی که بر روابط بین دو کشور در ۶۰ سال گذشته تأثیر گذاشته است را فراموش کند افزود: «ما باید اکنون بر زمان حال تمرکز کرده و خود را آینده محور سازیم.»

اکانت توئیتر روحانی در حالی به عنوان غیر رسمی معرفی می‌گردد که توسط دکتر ظریف فالو شده است. دکتر ظریف در تویبتر تنها ۴ اکانت را فالو کرده است.

zarif-rouhani

با این حال دکتر محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری فارس تاکید کرد فارغ از محتوای مطلب، دکتر روحانی هیچ یادداشتی در اختیار نشریه آلمانی مذکور قرار نداده و انتساب این یادداشت به رئیس جمهوری اسلامی ایران کذب است.

نظرات بینندگان