کد خبر: ۴۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۲
رئیس شورای شهر شیراز:

برخی با همایش سیاسی می خواهند سد تنگ سرخ را به مسلخ ببرند

رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز با اشاره به عزادای منسجم و یکپارچه در سومین حرم اهل بیت(ع)، این اقدام را کاری شایسته و بزرگ دانست که با تلاش مردم و مسئولین محقق شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، غلام‌مهدي حق‌دل در بیستمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به حضور 20 میلیونی شعیان در کربلا، این اجتماع را حماسه حضور بی‌نظیر و نمایش شکوه و عظمت شیعه خواند.

وی در ادامه جلسه خواستار آن شد که نطق اعضای شورا قبل از مطرح شدن در جلسه علنی شورا در اختیار نهادها و سازمان‌هایی که مخاطب هستند، قرار بگیرد و حق پاسخگویی در جلسه برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شود.

حق‌دل همچنین ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت عیسی(ع) از مسیحیان شیراز که به دلیل همزمانی این میلاد با ایام عزاداری رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام از برپایی جشن خودداری کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: به همین مناسبت از گروه‌های مختلف مسیحی دعوت کردیم در جلسه شورا حضور یابند که فقط نماینده هیئت امنای کلیسای ارامنه شیراز موفق به حضور شدند.

رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاري نشست موافقان و مخالفان احداث سد تنگ سرخ در شيراز، منوط كردن احداث يك طرح ملي عمراني را به نتيجه چنين رويدادي، غيرمنطقي دانست و گفت: کار علمی کردن با همایش سیاسی داشتن، همخوانی ندارد چراکه همایش سیاسی، بازخورد و وصولی ندارد.

حق‌دل بر لزوم اجرايي شدن طرح احداث سد تنگ سرخ تاكيد و تصريح كرد: از 10 سال قبل برای احداث اين سد مطالعات كامل علمی انجام شده و از سوي دولت اجراي آن مصوب شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات عمل پسندیده‌ای نیست و می‌خواهند نتیجه یک کار علمی را با اینگونه همایش‌ها به مسلخ برده و مبهوت جار و جنجال‌های بیهوده کنند.

حق‌دل اظهار امیدواری کرد که به زودی مشکلات مالی سد حل شود و با تامین اعتبارات مورد نیاز راه‌اندازی گردد.

گفتنی است روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي فارس از تمام دانشجويان و كارشناسان حوزه‌هاي مختلف مرتبط با احداث سد دعوت كرده است تا ضمن ثبت‌نام، در اين نشست كه 15 دي‌ماه قرار است در شيراز برگزار شود، شركت كنند.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان