کد خبر: ۴۹۳۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

نجابت: من مطمئنم یک روده راست در شکم فتنه گران نیست

سریع القلم در سال 83 در مصاحبه ای گفته است ما احتیاجی به انرژی هسته ای نداریم و لازم هم نیست بیش از این بودجه برای صنایع دفاعی کشور صرف شود
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، احمد نجابت نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی در دانشگاه شیراز به مرور صحبت های رهبر معظم انقلاب پیرامون کلید واژه های فتنه و بصیرت پرداخت و با یادآوری سخنان امام راحل پیرامون اسلام اشرافیت، اسلام مقدس نماها و اسلام پول و زر و زور گفت: اسلام آمریکایی که امروز ما با آن مبارزه می کنیم دارای پیچیدگی های فوق العاده ای است و معتقدم 9 دی بخاطر تقلب در انتخابات نبود، لایه های فتنه از سال ها پیش برنامه ریزی شده بود، من در رادیو هم گفتم سال 63 که در استان فارس مدیر بودم هم تحریم بود، یادم می آید انسولین های فارس را در هلند به بهانه تحریم توقیف کردند.

نجابت در ادامه با ذکر مقاله ای از الکساندر نویسنده روزنامه لیبراسیون مبنی بر این که " من تاکنون هیچ گاه ندیده ام که روشنفکران یک جامعه با پتک های پولادین بنیادهای کشورشان را نابود کنند " به ذکر خاطراتی از دهه های 50 و 60 پرداخت و گفت: زهرا رهنورد در سال 58 در لیست انتخابات منافقین قرار داشت و سال ها بعد نیز پس از عملیات مرصاد و اعدام منافقین خائن نیز در مصاحبه با رسانه های خارجی گفت " این لکه ننگی است که بر دامان نظام جمهوری اسلامی می ماند ".

وی با بیان این نکته که جنگ ما جنگ نامردی هاست به مرور سوابق برخی فتنه گران داخلی و ماجراهای پیش آمده در مجالس پنج و ششم پرداخت و گفت: من مطمئنم یک روده راست در شکم این فتنه گران نیست.

دکتر نجابت در پایان صحبت هایش با ذکر این موضوع که پیشرفت های انرژی هسته ای حاصل مقاومت طبقه متوسط، لبوفروشان و رانندگان تاکسی است به تحلیل شخصیت و صحبت های سریع القلم مشاور رئیس جمهور پرداخت و گفت: سریع القلم در سال 83 در مصاحبه ای گفته است ما احتیاجی به انرژی هسته ای نداریم و لازم هم نیست بیش از این بودجه برای صنایع دفاعی کشور صرف شود

وی همچنین در همان دوره گفته است با گذشت زمان و روی کار آمدن نسل های جدید در 10 سال آینده تفکرات ارتباطات بین المللی در حاکمیت شکل خواهد گرفت .البته بچه های حزب اللهی همیشه پای کار هستند و مقابل فتنه گران خواهند ایستاد.

انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دانشمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
1
اين عكس أمير حسين نجابت است نه احمد
ننه گلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
1
آدم حسابی کسی دیدی تا حالا روده راست تو شکمش باشد انسان جزئ کج روده ها است؟.تو ماشائالله نماینده هم بودی .....ای قربون خدا چه ها میبینیم.....ننه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
1
مرگ بر فتنه گر خائن : کروبی.خاتمی .موسوی
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
0
اقای نجابت هنوز حالش خوب نشده .؟ اول انقلاب گروهای کمونیست و.... از همین روش در تخریب استفاده می کردند ایشان هنوز مساله حق مردم در رای به خانم کدیور را با خود وخدا حل نکرده چنین افاضات دارند.