کد خبر: ۴۹۸۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۲
مسئول بهداری سپاه فجر خبر داد

امداد رسانی بهداری سپاه فجر به آسیب دیدگان گرفتار برف

بهداری سپاه فجر در ساعت های اولیه بارش برف با هماهنگی با مرکز اورژانس شیراز امداد رسانی به آسیب دیدگان گرفتار برف را آغاز کرد.
به گزارش شیرازه مسئول بهداری سپاه فجر در گفتگو با تنویر اظهار داشت: از ساعت های اولیه بارش برف و بنا به دستور  فرماندهی سپاه فجر، بهداری با فراخوان تیم های امدادی و با هماهنگی با مرکز اورژانس شیراز، امداد رسانی به افرادی که گرفتار برف و دچار آسیب دیدگی شدند را در سطح شهر آغاز کرد. 
 
مصطفی پور با بیان اینکه درمانگاههای سپاه فجر در شیراز و شهرستان ها بصورت آماده باش می باشند گفت: 15 آمبولانس در قالب 30 نفر در سطح شیراز از زمان آغاز بارش برف تا هم اکنون در ماموریت به سر می برند.
 
وی اضافه کرد: آمبولانس های سپاه فجر به دلیل اینکه «کمک دار» می باشند و توانایی تردد در جادههای صعب العبور دارند توانسته اند خدمات لازم را به آسیب دیدگان برسانند. به طور مثال هم اکنون تعدادی از آنها در شهرک صدرا و دوکوهک مشغول امداد رسانی هستند.
 
مصطفی پور ادامه داد: امداد رسانی بهداری سپاه در محور های مواصلاتی نورآباد، مرودشت، آباده و کازرون نیز در حال انجام است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
1
راستگویی بزرگترین رمز موفقیت است!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
1
درود بر سپاه و بسیج که در همه صحنه ها هست و باید باشد.اجر همه پاسداران زحمت کش و انقلابی با امام حسین(ع)-اگر سپاه نبود کشور هم نبود-اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ایران هم نبود و ترس امریکا از همین سپاه و بسیج است