کد خبر: ۵۰۱۸۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

رئیس سابق دانشگاه شیراز: نمی‌خواهم علت استعفایم رسانه‌ای شود

رئیس سابق دانشگاه شیراز با بیان اینکه نمی‌خواهد علت استعفایش رسانه‌ای شود، گفت: تغییر در دانشگاه شیراز نیز مانند بقیه دانشگاه‌ها طبیعی است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمد موذنی رئیس سابق دانشگاه شیراز گفت: صبح دیروز استعفا دادم و امروز با استعفای من موافقت شده و مجید ارشاد عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز از سوی وزیر علوم به عنوان جانشین بنده معرفی شد.

وی افزود: نمی‌خواهم علت استعفایم رسانه‌ای شود، تغییر در دانشگاه شیراز نیز مانند دانشگاه‌های دیگر طبیعی است.

موذنی اظهار داشت: من عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز هستم و به عنوان استاد این دانشگاه کار خود را در دانشگاه شیراز ادامه می‌دهم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
2
حكم چهارساله ايشان تمام شده بود و نيازي به استعفاي ايشان نبود.
کارمند دانشگاه شیراز
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
با سلام
بهرام که گور می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت ؟
4 سال ظلم و ستم در حق دانشجو کارمند و اساتید خدا ازت نگزرد که ما نیز نمی گذریم .................. لطفا در سایت قرار دهید از به اصول دموکراسی معتقدید؟
استاد
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
ایشان اخراج و عزل شدند نه استعفا
111
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
آخی! یعنی ایشان نباید تعویض شوند!؟؟!!! خبرگزاری فارس و شیرازه و....چقدر نگران هم جناحی خودشان هستند....شماها دغدغه ای غیر از باند و جناحتان ندارید
ناشناس
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
2
آقای دکتر موذنی مدیری بسیار بسیار بااخلاق و موفق بودند . هیچ ظلمی هم نکرده اند . ان شاالله پایدار باشند .
امین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
2
ذره ای انصاف و اخلاق وانسانیت کافی است تا زحمت وتلاش مدیران نظام را ارج نهیم. تلک الایام نداولها بین الناس.یقینا فردای نه چندان دور هم نوبت شماست.کمی آهسته تر...
استاد دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
براستی و به اعتراف بسیاری از دانشگاهیان،دکتر مؤذنی از افتخارات دانشگاه شیراز است.ایشان در دوره مدیریت خود و نیز هنگام پایان مدیریتشان به همه دانشگاهیان عملا درس اخلاق و انسانیت دادند.
اسلامي
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
ايشان بايد در قيامت پاسخگوي اساتيدي كه از دانشگاه شيراز به ناحق اخراج شدند باشند
كمالي
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
0
دوست عزيز هيچ استادي را نميتوان به ناحق اخراج كرد.اگر كسي اخراج شده حتما شرايط استادي را نداشته.حالا كه مديريت دانشگاه و وزارت علوم تغيير كرده مطمئن باشيد اگر كسي به ناحق اخراج شده باشد،او را باز خواهند گرداند.
کارکنان دانشگاه
-
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
0
برادر ناشناس ایشان در تاریخ 1/ 1/ 93 تمام می شد و از تهران به ایشان فشار آوردند و گفتند برای حفظ آبرو خودتان استعفا دهید ........... مستنداتی موجود هست چنانچه لازم است ارسال نمایم . خودم از حوزه ریاستم از کم و کیف خبر دارم . درضمن ایشان خیلی مدیریت ضعیفی داشتند و کیه کارها برعهده معاونانشان بود و آنان هم گند زدند وبه نام ایشان تمام شد .............لطفا در سایت قرار دهید .
دانشیار دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
همه میدانند که مدیریت کردن در دانشگاه شیراز با آن گستردگی و مسائل و مشکلات عدیده کاری نیست که از عهده هر کسی بر آید.ممکن است افرادی باشند که در یک زمینه خاص توانا باشند اما اداره دانشگاه شیراز مدیری میخواهد که در زمینه های مختلف توانا و برجسته باشد.تجربه در کار اجرایی،مقبولیت،محبوبیت،سعه صدر،درایت،اعتقاد عمیق و عملی به مبانی دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی ،صداقت و حسن سابقه بعضی از ویژگیهای مورد نیاز برای فردیست که میخواهد دانشگاه شیراز را اداره کند.در غیر اینصورت دانشگاه به کانون نا آرامی و بحران تبدیل خواهد شد.آنچه در باره دکتر موذنی میتوان گفت اینستکه ایشان توانست علی رغم وجود برخی اشکالات در عملکرد برخی از همکارانش، دانشگاه شیراز را حدود چهار سال در کمال آرامش اداره کند و این معیاری مهم برای قضاوت در مورد مدیریت ایشان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
1
آقاي دكتر فرجي دانا در چندين مصاحبه اعلام كردند كه احكام رؤساي دانشگاهها تا زمان انقضاء معتبر است اما ايشان يكسال قبل انقضاء حكم دكتر مؤذني، سرپرست جديد دانشگاه شيراز را منصوب كردند! پس يا آقاي وزير فراموش كرده اند كه وزير علوم دولت راستگويان! هستند يا اينكه وزارت علوم توسط افرادي غير از آقاي وزير اداره مي شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
0
دکتر موذنی فردی بسیار متدین و مومن و البته مدیری بسیار ضعیف هستند که ناخوداگاهانه موجب افت علمی دانشگاه شدند