کد خبر: ۵۰۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۲

توزیع سبدهای کالا از سه‌شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

ارزش هر سبد کالایی رایگان دولت به مردم 80 هزار تومان است و در سال‌جاری قرار است در دو مرحله به واجدین شرایط داده شود.
به گزارش شیرازه یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با مهر گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سبدهای کالایی از اول بهمن ماه در فروشگاههای زنجیره ای و شبکه های منتخب، توزیع خواهد شد و در بازه ای 15 روزه، کار توزیع به پایان خواهد رسید.

یداله صادقی افزود: بر این اساس، سبدهای کالایی در فروشگاههای زنجیره ای اتکا، سپه، شهروند، رفاه، میادین میوه و تره بار، فروشگاههای تعاونی فرهنگیان، فروشگاههای تعاونی کارگری و شبکه های توزیع در نظر گرفته شده در این طرح توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: توزیع سبدهای کالایی به صورت هماهنگ در تمام کشور صورت می گیرد و بعید به نظر می رسد که استانی از هم اکنون کار توزیع را آغاز کرده باشد.

ارزش هر سبد کالایی رایگان دولت به مردم 80 هزار تومان است که در سال‌جاری قرار است در دو مرحله سبد کالایی اختصاص یابد ضمن اینکه ارزش 80 هزار تومانی سبد کالایی 20 درصد کمتر از قیمت این کالاها در بازار است.

در این دو سبد کالایی، 1.8 کیلوگرم روغن نباتی مایع، 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم گوشت مرغ، 800 گرم پنیر بسته بندی شده (uf) و 1.8 کیلوگرم تخم مرغ است. البته دولت اعلام کرده است که ممکن است اقلام هر دو سبد کالایی یکسان نباشد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمود
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲
0
سلام دولت مدتی پیش هم به مدارس قول شیرداد که هنوز به دا نش آموزان بوانات ى توزیع نشده سبد کالای آن هم ....