کد خبر: ۵۰۳۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۲
در پي قطعي مكرر شبكه هاي آنالوگ تلویزيون

سهم مردم سپيدان از صدا و سيماي فارس چيست؟

حق مردم سپيدان از صدا و سیمای فارس و مسولان دست اندركار یک مطالبه جدی است و به اعتقاد ما این امر محقق نمی‏‎شود ، مگر به همت مسئولان که فهم کامل از فرهنگ مردم «شهر مساجد» دارند.

به گزارش شيرازه به نقل از مارگون ، شهرستان سپيدان همواره از ارزش‏‏های الهی و آرمانهای نظام اسلامی صبورانه مقاومت و ایستادگی و از موجودیت و استقلال ایران با غیرت و ایمان پاسداری کرده است.

مردمي كه در بين شهرستانهاي استان، از اولين ها بودند كه مقابل ظلم و ستم شاه و مزدورانش ايستادند و زنگ انقلاب را به صدا در آوردند. مردمي كه افتخار تقديم 420 شهيد گلگون كفن را به نظام و ولايت و اسلام دارند.

اما با ابراز تأسف از نظر فرهنگی در این شهرستان مذهبي کار زیادی صورت نگرفته و بیتوجهی و غفلت مسئولان، مشکلات بسیاری را به وجود آورده است که از جمله مهمترین آنها گرایش مردم به استفاده از ماهواره است.

انتظار می‌رود در راستای راه‏اندازی شبکه دیجیتال بابی باز شود، زیرا عدم پوشش این فناوری به دغدغه مهم والدین تبدیل شده است بهگونهای که از گرایش فرزندان خود به ویژه قشر جوان ابراز نگرانی میکنند.

علاوه بر اين، همين 7 شبكه اي كه بصورت آنالوگ در سپيدان قابل دريافت است، اكثر اوقات قطع است و بعد از بارشهاي برف در ديماه 92 نيز، هر چند دقيقه بصورت كوتاه قطع مي شود كه اين موضوع جاي تامل دارد.

با اين حال، يا مسولان شهرستان از گيرنده هاي ديگري به جاي تلوزيون آنالوگ استفاده مي كنند و يا اينكه تلوزيون آنالوگ مي بينند ولي به اين موضوع كه موجب نگراني و دلخوري مردم است، تفاوت چندانی نمی کنند كه در هر دو صورت باعث تاسف است.

باید نگاه مسئولان نسبت به اين شهرستان متفاوت‏ شود، زیرا وجود شبکه‏های دیجیتالی می‏تواند ، یک عامل بازدارنده باشد.


حق مردم سپيدان از صدا و سیمای فارس و مسولان دست اندركار یک مطالبه جدی است و به اعتقاد ما این امر محقق نمی‏‎شود ، مگر به همت مسئولان که فهم کامل از فرهنگ مردم «شهر مساجد» دارند.

سهم مردم سپيدان از صدا و سيماي فارس چيست ؟.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲
0
مدتیه به دلیل شغلم ، در سپیدان ساکن شدم
اما با وضعیتی که تلوزیون اینجا داره ، از کار و محل سکونتم احساس رضایت نمیکنم
سپیدانی
خدا كريمه .... ما از شهرستانهاي شمالي استان هستيم .. احتمالاً به همين دليله كه بايد آخرين شهرستاني باشيم كه ديجيتال ميدن بهمون و يا تلوزون آنالوگمون رو درست كنن

انا حساب و كتاب داره
سحر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲
0
كاش فقط مشكل قطعي شبكه ها و نداشتن تلوزيون ديجيتال رو در سپيدان داشتيم

اي بابا

اصلاً‌توي خبرهاي صدا و سيماي فارس ، هيچ نامي از سپيدان نيست . خبرهاي داغ داغ سپيدان رو اصلاً‌پخش نميكنن
نميدونم اين خبرنگار سپيدان كه هميشه يه دوربين دستشه ، چيكار ميكنه ؟ عيب از خبرنگاره يا جاي ديگه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲
0
توی این شهرستان متاسفانه فقر فرهنگی بیداد میکنه اگه فرهنگ ما درست بشه شهرستان ما حرف اول رو از نظر همه چی میزنه هنوز که هنوزه رانندگی خانمها مثل نگاه کردن هواپیما تو آسمون این شهره . این یه نمونه هست اگه بخوام بگم از یه کتاب بیشتره