کد خبر: ۵۰۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
امام جمعه بوانات:

از مدیر کل آموزش و پرورش بدلیل عدم حضور در همایش فعالان قرآنی گلایه مندم

گاهی مصلحت اندیشی های بی جا، مصلحت اندیشی هایی که ارزش در آن نگاه نمیشود و منافع حزبی و گروهی در آن دیده می شود

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، همایش تجلیل از فعالان علوم قرآنی مدیریت آموزش و پرورش بخش مرکزی و بخش مزایجان بوانات در حسینیه امام صادق (ع) شهر بوانات برگزار شد.

حرف رسا نوشت: حجه الاسلام زارع امام جمعه بوانات در جمع فعالان و دانش آموزان قرآنی شهرستان بوانات گفت : کسانی که در زمره اهل قرآن هستند و کلاسهای قرآنی شرکت کرده و در مسابقات قرآنی و برنامه های قرآنی شرکت میکنند ، اینها اهل و عیال خداوند هستند و از نزدیکان خداوند بحساب می آیند.

امام جمعه بوانات ضمن تقدیر از دانش آموزان فعال قرآنی افزود: این افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است همانطور که پیامبر فرمود و شما در آن زمره قرار گرفتید.حضور در جلسات قرآنی زمینه را برایتان فراهم می آورد تا جزء حاملان وحی قرار بگیرید.

زارع ادامه داد: گاهی مصلحت اندیشی های بی جا، مصلحت اندیشی هایی که ارزش در آن نگاه نمیشود و منافع حزبی و گروهی در آن دیده میشود و متاسفانه چون ملاک قرار میگیرد و قرآن کنار میرود مردم زیان میبینند و مشکلات بزرگتری بوجود می آید.

حجه الاسلام زارع از عدم حضور مسئولین استانی در این همایش گلایه مند بود و اظهار داشت : من از مسئولین سازمان آموزش و پرورش و حتی از ریاست این سازمان گلایه مند هستم که چرا با وجود دعوت از ایشان کسی برای این کار مهم در همایش حضور ندارد من از معاونین محترم سازمان هم گلایه دارم در جلسه اینچنین و قرآنی که در شهرستانی برگزار میشود که بیش از 3 هزار دانش آموز در این شهرستان هست چرا به این امور بی اهمیت هستند؟


انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
akbar
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
مرد مومن چه توقعي داري ايشون فعلا" درگير بزار و بردار هستند اصلا" وقت ندارند.