کد خبر: ۵۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
انتقاد شدید آیت‌الله علم‌الهدی به دولت

قرآن خدا را تعطیل می‌کنید، بعد می‌گویید: شما جناح‌گرا هستید؟

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن انتقاد از برگزار نشدن جشنواره قرآن فجر گفت: مشکل ما با کسانی است که با دین خدا مسئله‌دار می‌شوند و قرآن خدا را تعطیل می‌کنند، بعد می‌‌گویند: شما جناح‌گر هستید.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان صنعت نفت که امروز در محل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی(ع) برگزار شد گفت: امروز با بعضی عزیزان در نظام اختلاف شخصی نداریم و در مقام رقابت سیاسی نیستیم، بلکه مشکل ما با برخی جریان و جناح‌های سیاسی که در کارگزاری نظام قرار گرفتند این است که چرا با دین خدا مسئله‌دار شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم؛ عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در این کشور 3 سال جشنواره قرآن فجر کنار جشنواره موسیقی و فیلم فجر برگزار می‌شد، چه‌چیزی سبب شد که از قرآن دست برداشتیم.

**اگر کمبود بودجه دارید چرا از قرآن می‌زنید؟!

آیت‌الله علم‌الهدی سؤال کرد:‌ اگر کمبود بودجه دارید چرا از قرآن می‌زنید، وقتی می‌خواهیم در یادواره چنین انقلابی جشن بگیریم بعد بگوییم به‌خاطر اینکه پول نداریم قرآن کنار برود و موسیقی و مزقون وسط بیاید، آیا این درست است، بعد می‌‌گویید: شما با دولت خوب نیستید.

وی گفت: قرآن خدا را تعطیل می‌کنید، می‌گویید: شما جناح‌گر هستید؟ من یک طلبه و سرباز مقام معظم رهبری هستم، وقتی انقلاب ما یک نمایش خدایی است، باید رنج و شأن آن حفظ شده کاری کنیم که در همان مسیر الهی حرکت کنیم تا انتهای آن به فرج امام زمان(عج) ختم شود، وگرنه خداوند این رسالت را به قوم دیگر واگذار می‌کند و ما به همان ذلت آمیخته به استکبار دچار می‌شویم.

نظرات بینندگان