کد خبر: ۵۱۸۰۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
نامه اعتراضی امام جمعه سپيدان به مدیر کل صدا و سيماي فارس

برنامه یادواره شهدا ارزش بیشتری دارد یا برنامه آشپزی و گلدوزی؟!

پخش برنامه گلدوزی یاآشپزی به انعکاس حضورمردم در یادواره شهداء وحماسه آفرینی 22 بهمن شهراردکان ارجعیت دارد؟

 به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، حجت الاسلام موسوي انور امام جمعه سپيدان در پي عدم انعكاس به موقع و درست حماسه آفريني مردم شهيد پرور شهرستان سپيدان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و ساير برنامه هاي فرهنگي شهرستان سپيدان ، در نامه اي خطاب به مهندس کشفی مدیرکل صدا وسیما استان فارس، گلايه مندي خود و مردم شهرستان سپيدان را در اين خصوص ابراز داشت.

در اين نامه آمده است:

باسمه تعالي

مدیر کل محترم صدا و سیمای استان فارس

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و با احترام، به استحضار می رساند مردم شهرستان سپیدان از اینکه برنامه های خبری این شهرستان از صدا و سیما یا پخش نمی شود یا بصورت خبر کوتاه ( در یک ثانیه) پخش می شود معترض هستند این امر مخصوصا در دو برنامه مهم زیر بسیار چشمگیر تر شده و مراجعات مردم به دفتر امام جمعه را به عنوان اعتراض در بر داشته است : 1- یادواره سرداران و چهارصد شهید شهرستان سپیدان که تعداد زیادی از برادران طی دو هفته کاری در هوای سرد ساعتها زحمت کشیدند تا مسیر و محل یادواره را مهیا کردند و مردم شهرستان از بخش های بیضا- همایجان و مرکزی عاشقانه در این مراسم با عظمت شرکت کردند که برنامه با نماز جمعه بسیار با شکوه به اتمام رسید. متاسفانه بازتاب خبری این یادواره آن هم بنام شهدا در صدا و سیما فارس از یک تا دو ثانیه فراتر نرفت. آیا واقعا این برنامه آن هم بنام شهدا ارزش یک برنامه آشپزی ، خیاطی یا گلدوزی را ندارد که نه تنها مستقیم پخش می شود بلکه تکرار آن هم در سیما پخش می شود.

دومین موضوع مورد اعتراض مردم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که متاسفانه بازتاب این مهم در سیمای فارس دقیقا در یک ثانیه بود که درخبر ساعت 20 سه شنبه پخش شد . اگر برای هر شهرستان، شما یک ثانیه راهپیمائی را پخش کرده اید می شود 30 ثانیه که واقعا نسبت به مردم شهرستانها و انقلاب کم لطفی شده است. اگر بیش از 30 ثانیه بوده است عدالت و انصاف را رعایت نکرده اید اما سیمای فارس که 24 ساعته بصورت شبانه روزی انجام وظیفه می کند و ما از زحمات زیادی که مسئولین و کارشناسان سیمای فارس می کشند تشکر می کنیم مردم ما توقع دارند در پخش برنامه های فوق الذکر دقت و وقت بیشتری گذاشته شود زیرا این امر در روحیه مردم و حضور گسترده در برنامه های آتی اثرات زیادی خواهد داشت امید است که این موضوع مهم بصورت کارشناسانه مورد برسی قرار گیرد تا مردم را امیدوار در صحنه نگه دارد. خداوند به همه زحمت کشان اجر عظیم عنایت فرماید.

سایه مقام معظم رهبری مستدام

سید عبدالرحمن موسوی انور

امام جمعه شهرستان سپیدان

نامه امام جمعه شهرستان سپیدان به نیابت از مردم انقلابی شهربه آقای کشفی مدیرکل صدا وسیما استان فارس...

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اردكاني
-
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
متاسفانه نه تنها در اين دو برنامه اي كه امام جمعه محترم سپيدان از آنها ياد كردند ، بلكه تمام برنامه هايي كه در سپيدان به ويژه بخش مركزي اجرا ميشه ، هيچ گونه انعكاس خبري از طرف صدا و سيما صورت نميگيره .

اخبار بخش بيضا و هماشهر خوب پخش ميشه ولي مركزي خير

بخش مركزي يه خبر نگار داره كه واسه انعاس خبري برنامه هاي شهرستان ، ادارات متولي كه برنامه دارن بايد ماشين بفرستن دنبالش و ايشون رو بيارن توي مجلس ، فيلم ميگيره و ... بعد هم دوباره بايد ببرن برسوننش خونه ، اما با اين احترامي كه بهش ميزارن ، هيچ انعكاس خبري ديده نميشه .
گاهي وقتا واسه اينكه خبرنگار رو بيارن توي يه مراسم ، بيش از 100 هزار تومن هزينه ميكنن و آخرش هم هيچ .
اگر گزارشات خبرنگار ارزش خبري نداره ، كه وظيفه مسولين شهره كه ايشون رو عوض كنن وگر نه دليل رو مشخص كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
حاج اقا آنها ثانيه اي و في المجلس پرداخت مي كنند..چه توقعي داري
نی نام ونشان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
1
خبر فارس مخصوص جنوب استانیهاست از سپیدان ،آباده ،اقلید ،بوانات وجدیدا خرمبید خبری نیست که نیست . دوست دارم یک مرغ در جنوب استان تخم بذاره در حد اقل سه بخش خبری پخش می شه واقعا اگه خبر نگارای شمالی نا توانند عوضشون کنن مردم حق دارن .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
اردکانی عزیز،اینهمه شما حق اون دو بخش دیگه شهرستان رو می خورید چیزی نیست ! حالا چی میشه یه بار هم به شما ظلم بشه اونم چه ظلم عظیمی!!!!!!!!!؟
سپيدان
-
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
فقط ميشه گفت اي داد .... اي هوار .... اي بيداد ....
ناشناس
-
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
این که هیچی نیست هماشهر یه نفر 3میلیون ونیم داده یه دوربین که برای مراسمات فیلمبرداری کنن متاسفانه شهردار میگه کسی نیست با دوربین کار کنه
اردكاني
-
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
امير آقا !
چرا به صراحت ميگي حق دو بخش ديگه توسط بخش مركزي خورده شده ؟
دليل داري ؟ مدرك داري ؟
اگه به نماينده مجلس داشتنه ، كه بيضا هم نماينده داشته ، اصلاً‌همه بخش ها كانديد واسه مجلس داشتن ، حالا اگه راي نياوردن ، دليل نميشه كه شما بگين حق خوري شده ، همين حرفها و قضاوتهاي بي جا بود كه فتنه 88 رو به بار آورد اون خسارتها رو به بار آورد .
همين قضاوتها بود كه بعد از انتخابات مجلس در سال 90 اون آشوب رو توي هماشهر ايجاد كرد و ضرر مالي و جاني رو به مردم فهيم شهرستان به ويژه بخشهاي مركزي و هماشهر وارد كرد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
6 ماهه كه واسه كارم منتقل شدم به شهر اردكان ، من كه تا حالا از ماهواره استفاده نكرده بودم ، با اين اوضاع تلوزيون توي سپپپپپپيدان مجبور شدم ماهواره نصب كنم

چه برسه به اينكه بخوان اخبار سپيدان رو پخش كنن
مارگون
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
کاش امام جمعه سپیدان زودتر از صدا و سیما انتقاد میکرد

در پی انتقاد امام جمعه شهرستان سپیدان از نحوه انعکاس خبری برنامه های فرهنگی سپیدان در اخبار فارس ، صدا و سیمای فارس گروه تلوزیونی خود را جهت تصویر برداری از نماز جماعت مسجد جامع اردکان به سپیدان اعزام نمود .
www.margoon.com