کد خبر: ۵۱۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲

کشف «گل كلم» با طعم «هرويين» توسط نیروی انتظامی فارس!

فرمانده انتظامي شهرستان "زرين دشت" استان فارس از کشف تعداد 589 عدد سكه قديمي خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي شهرستان "فراشبند"استان فارس ازتوقيف 3دستگاه خودروحامل كالاي قاچاق به ارزش 3 ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "محمد اسلامي" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا در جاده اصلي "فراشبند" به "نوجين" به 3دستگاه خودروي سواري پژو پارس مظنون شدند.

وي افزود:پس از توقيف خودروها و در بازرسي از آنها تعداد80دستگاه لب تاپ،950ثوب البسه، 191جفت كفش و 9 طاقه پارچه كشف شد.

سرهنگ "اسلامي" با اشاره به اينكه ارزش ريالي كالاهاي كشف شده 3 ميليارد ريال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: افراد فرصت طلب وسود جوء، قصد انتقال کالاي خارجي قاچاق ازمرزهاي جنوبي به استان فارس را در پوشش خودروهاي سواري داشتند که با اقدام به موقع پليس در اين كار ناکام ماندند.

گل كلم با طعم هرويين!

ماموران انتظامي شهرستان "پاسارگاد" استان فارس با توقيف خاور حامل گل كلم در اين شهرستان، 50 كيلوگرم هرويين كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "پاسارگاد" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي هنگام گشت زني در در جاده "سعادتشهر" به "شيراز" به يك دستگاه كاميون خاور كه حامل بار گل كلم بود مظنون شدند.

سرهنگ "كرم الله گودرزي" افزود: بلافاصله خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسي از آن تعداد سه كيسه حاوي 50 كيلوگرم هروئين كه به صورت ماهرانه اي در زير بار جاسازي شده بود كشف شد.

وي ادامه داد: در اين راستا پرونده مقدماتي تشكيل و راننده خودرو جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

دستگیری 48 خرده فروش مواد مخدر در "مرودشت"

در اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان "مرودشت" استان فارس تعداد 48 نفرخرده فروش موادمخدر دستگیر و مقادیری مواد از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان اقدام به شناسایی تعدادی از خرده فروشان موادمخدر در محلات آلوده ی شهرستان كردند.

سرهنگ "علی شیبانیان" افزود: ماموران پس از شناسایی خرده فروشان موادمخدر با هماهنگی قضایی از منازل آنان بازرسی و در نتيجه مقدار 2 گرم تریاک،6 گرم شیره تریاک،42 گرم سوخته تریاک،58گرم هرویین،100سی سی شربت متادون، ،23 عددپایپ شيشه،700گرم تفاله ترياك، 365 عدد قرص ترامادول،20 سانت شیشه، یک عدد اسپری فلفلی و سه حقه وافور كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" ادامه داد: در این رابطه تعداد 48 نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر، دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به آنان توقیف شد.

سرهنگ "شیبانیان" با اشاره به اینکه متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند گفت: برخورد با توزيع كنندگان و خرده فروشان‌ مواد مخدر در دستور كار انتظامي شهرستان مرودشت قرار دارد.

دستگیری سارق 50 میلیون ریالی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز 50 میلیون ریال در فضای مجازی خبرداد.

سرهنگ "علی شیبانیان" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت فردی به نام "م –الف" مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 50 میلیون ریالی از حساب خود و همسرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات و بررسی پرینت حساب شاکی دریافتند که کلیه برداشت ها و عملیات بانکی به صورت اینترنتی انجام گرفته است.

سرهنگ "شیبانیان" ادامه داد: در ادامه روند بررسی ها، تحقیقات فنی و هم چنین استعلام و مکاتبه با بانک های مربوطه مشخص شد فردی به نام "ق – ف" با دسترسی به شماره حساب شاکی و فعال كردن رمز دوم کارت از حساب وی برداشت كرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" افزود: با هماهنگی مراجع قضایی متهم به نام "ق – ف" دستگیر و در بازجویی های فنی وپلیسی برداشت غیر مجاز مبلغ 50 میلیون ریال از حساب "م – الف" از وی کشف شد.

سرهنگ "شیبانیان" با اشاره به اینکه پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است، توصیه كرد هنگام خرید اینترنتی از مراکز فروش اطلاعات حساب خود را در اختیارکاربران قرار ندهند.

کشف 354 هزار و 600 نخ سيگار قاچاق در "لامرد"

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان "لامرد" استان فارس دو خودرو حامل 354 هزار و 600 نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان توقيف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "لامرد " با اعلام اين خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهي هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده "لامرد" به روستای "سبخی" به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شدند.

سرهنگ "اکبر زلفی" افزود: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودروی مذکور با دو دستگاه خودرو پرايد برخورد و راننده از محل متواري شد كه در بازرسي از آن تعداد 280 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد.

وي با بيان اينكه راننده خودرو از صحنه متواري شد تصريح كرد: تلاش پليس براي دستگيري وي همچنان ادامه دارد.

سرهنگ زلفی از نتایج موفقیت آمیز اجرای طرحی دیگر خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی در معيت عوامل انتظامی در اجراي طرح ايست و بازرسي در محور لامرد به مهر به يک دستگاه خودرو پراید مظنون و پس از توقیف در بازرسي از آن تعداد 74 هزار و 600 نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

وي تصريح كرد: در اين رابطه نيز راننده خودرو به نام " م – ن " دستگير و موضوع تحت پيگيري است.

كشف 416 رأس احشام قاچاق در "داراب"

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" استان فارس از توقيف 5 دستگاه خودرو و كشف 416 رأس احشام قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حسين ديندارلو" در تشريح جزييات اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان با اجراي طرح مبارزه با احشام قاچاق در جاده هاي مواصلاتي شهرستان 5 خودرو كاميون و وانت نيسان را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي ماموران از اين خودروها 416 رأس احشام قاچاق بدون مجوز كشف و در اين رابطه 6 نفر دستگير شد.

سرهنگ " ديندارلو" افزود: پرونده مقدماتي تشكيل و احشام كشف شده تحويل اداره دامپزشكي شهرستان شد.

خودرو حامل كالاي قاچاق در "مهر" متوقف شد

ماموران انتظامي شهرستان "مهر" استان فارس با توقيف خودرو حامل كالاي قاچاق در اين شهرستان تعداد 2 هزار و 700 ثوب پوشاك قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" با اعلام اين خبر گفت:ماموران یگان امداد وپلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هنگام کنترل جاده هاي مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ "مسعود ظهرابي" افزود: ماموران به راننده خودرو دستور ايست دادند كه راننده بدون توجه از صحنه متواري شد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف شد.

وي با بيان اينكه راننده خودرو متواري شد بيان كرد: در بازرسي از خودرو تعداد 2 هزار و 700 ثوب پوشاك خارجي قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" با بيان اينكه ارزش ريالي كالاهاي كشف شده 150 ميليون ريال بر آورد شده است افزود: تلاش پليس براي دستگيري متهم فراري همچنان ادامه دارد.

کشف اشياء عتيقه در "زرين دشت"

فرمانده انتظامي شهرستان "زرين دشت" استان فارس از کشف تعداد 589 عدد سكه قديمي خبر داد.

سرهنگ " رحيم علي اژدري " در تشريح اين خبر گفت : در پي کسب خبري مبني بر نگهداري و خريد و فروش اشياي عتيقه توسط فردي به نام " ي- ن "، بلافاصله ماموران پليس آگاهي شهرستان موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضايي و در بازرسي از منزل اين فرد تعداد ۵۸۹ عدد سکه قديمي نقره اي و طلايي ، تعداد ۴۳۶ عدد گيره کوچک شبيه گيره موي زنانه و يک عدد کوزه سفالي شکسته شده کشف كردند.

سرهنگ "اژدري" گفت: متهم دستگير و به همراه اشياء عتيقه كشف شده تحويل دادسراي شهرستان شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سجاد
United States of America
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
0
حداقل عکس یک گل کلم می گذاشتین!!!