کد خبر: ۵۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سردار سجادیان:

45 منقلخانه تا پایان اسفند در شیراز تخریب می شوند

فرمانده انتظامی فارس از تخریب 45 منقلخانه تا پایان اسفند ماه در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سردار سیروس سجادیان بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه تخریب چهار منقلخانه در جمع خبرنگاران، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی فارس 45 منقلخانه در شیراز شناسایی و قرار است تا پایان اسفند ماه این منقلخانه ها تخریب شوند.

وی با اشاره به اینکه فضا برای فعالیت معتادین نا امن می شود افزود: باید به وضعیت ظاهری شهر رسیدگی کرد که در این راستا باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حضور معتادین در سطح شهر کمتر باشد.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: متاسفانه برخی از افراد بنا به هر دلیلی منازل خود را در اختیار اینگونه افراد قرار می دهند که با صاحبان این منازل نیز برخورد می شود.

سردار سجادیان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت افت فرسوده شیراز، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی و... خانه هایی را که در اختیار معتادن و یا دیگر مجرمین قرار داده شده را شناسایی و تخریب می کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای جمع آوری معتادین اعلام آمادگی کرده افزود: در خصوص جمع آوری معتادان نیز گفت: چنانچه تمامی دستگاه های مربوطه برای جمع آوری و نگهداری معتادین وارد کار شوند ما نیز همکاری و مدیریت را انجام خواهیم داد.

در ادامه معاون اجرایی شهرداری شیراز نیز گفت: تا پایان سال 93 مرکزی برای انتقال معتادان در شیراز راه اندازی می شود که مساحت  آن هشت هزار و 500 متر مربع و اعتبار اولیه آن  سه میلیارد است.

رمضان امینی با تاکید بر اینکه شهرداری در خصوص معتادین هیچگونه تعهد قانونی ندارد افزود: چنانچه دستگاه های مربوطه مکانی را برای انتقال معتادان در نظر بگیرند شهرداری اجاره آن را پرداخت می کند.

وی در خصوص تخریب مراکز تجمع معتادین، گفت: شهرداری به دنبال ایجاد محلی امن برای زندگی شهروندان است و برای رسیدن به این مهم با تمامی دستگاه ها همکاری می کند که  در این خصوص تعداد قابل توجهی منقلخانه در مناطق 9 گانه شناسایی و به زودی نسبت به تخریب آنها اقدام خواهد شد.


نظرات بینندگان