کد خبر: ۵۲۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
آیت‌الله ایمانی در شورای فرهنگ عمومی استان؛

باید جامعه را نسبت به تهدیدات فرقه‌های انحرافی آگاه کنیم

آیت الله ایمانی گفت: برای آگاه سازی مردم جامعه باید از توان صداوسیما و رسانه ها استفاده شود و این آگاه سازی به گروهی کارشناسی برای پشتیبانی نیاز دارد.

حضرت آیت الله ایمانی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بعد از راهپیمایی 22 بهمن 92، ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشتند: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی حضوری پر معنا و ارزشمند بود و مسئولین باید خدمت به چنین مردمی را افتخار خود بدانند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه دادند: برگزاری مسابقات سراسری قرآن مجید در استان فارس به جد یک رویداد بزرگ و مهم فرهنگی بود و از همه دست اندر کاران این کار بزرگ قدردانی می کنیم و امیدواریم این گونه حرکت ها ادامه داشته باشند.

 حضرت آیت الله ایمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فرمودند: برگزاری ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شیراز ، کاری بسیار ارزشمند و اثرگذار بود و مصوبات این اجلاسیه برای مسائل سیاسی، مذهبی و حوزه و روحانیت در کل کشور مفید خواهد بود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع فرق و مذاهب بیان داشتند: در موضوع فرقه های انحرافی باید جامعه را نسبت به تهدید ها و خطرات آن آگاه نماییم و با این آگاه سازی به جامعه مصونیت بدهیم.

حضرت آیت الله ایمانی در ادامه خاطر نشان کردند: برای آگاه سازی مردم جامعه باید از توان صداوسیما و رسانه ها استفاده شود و این آگاه سازی به گروهی کارشناسی برای پشتیبانی نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
خطر وجود فرقه ها را باید جدی گرفت