کد خبر: ۵۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ دوشنبه 12 اسفند

وزیر بهداشت درباره دانشگاه علوم پزشکی شیراز چه گفت؟

بودجه سال 93 شهرداری امروز یکی از محورهای مهمی بود که همه روزنامه‌‌‌ها به آن پرداخته بودند.

به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» با عکسی در مورد طرح گازرسانی فارس صفحه اول خود را پر کرده و اشاره‌ای هم به صحبت های آیت الله ایمانی با عنوان «مصوبات اجلاسیه جامعه مدرسین برای مسایل سیاسی، مذهبی و حوزه مفید خواهد بود» و صحبت های استاندار فارس در ستایش از سپاه که گفته «بسیج و سپاه از وظایف ذاتی خود فراتر عمل می کنند» کرده است. در صفحات داخلی اما گزارشی مفصل در مورد نشست خبری شورای شهر شیراز و بهره برداری خط جدید انتقال گاز به شیراز تا 6 ماه آینده آمده است.

«نیم‌نگاه» امروز بیشتر حول مسایل کشوری و بین‌المللی تیتر زده و چند تیتر در خصوص سخنان آیت‌الله ایمانی و مسئولین شهرداری هم در صفحه اول آن دیده می‌شود. در صفحات داخلی گزارشی از سفر وزیر بهداشت با عنوان «دکتر هاشمی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز همیشه جزو افتخارات ایران بوده است» و گزارشی در مورد نشست خبری شورای شهر به رشته تحریر در آمده.

«خبرجنوب» موضوع نشست خبری شورای شهر را تیتر یک خود کرده؛ «از سیر تا پیاز نسخه 2200 میلیارد تومانی برای شیراز». موضوع درخشش دو شیرازی به نام های دکتر محمد صالحی و دکتر شیخی در جشنواره بین المللی خوارزمی از دیگر عناوین این روزنامه است. در صفحه آخر هم که مثل دیروز به صفحه اطلاع رسانی تغییر عنوان پیدا کرده، گزارشی در مورد راه‌سازی در شهرستان لارستان به چشم می خورد. در قسمت ورزشی اما این روزنامه «قهرمانی تیم امید فجر در سایه وحدت و همدلی بود» را تیتر دو خود کرده و اشاراتی هم به اخبار انتصابات آینده فدراسیون های استان و کاندیداتوری 20 نفر برای ریاست هیات فوتبال کرده است.

«افسانه» اما مانند «خبرجنوب» تیتر یک خود را به نشست خبری شورای شهر اختصاص داده؛ «شیراز قدیم دوباره احیا می شود». علاوه بر این تیتر هایی نظیر دیدار اعضای نظام مهندسی با استاندار،‌ ممنوعیت حفاری معابر در شیراز و بهره برداری از پروژه انتقال گاز، در صفحه اول این روزنامه به چشم می خورد. «افسانه» دیروز در صفحه اول خود خبری با عنوان آزادی پنج مرزبان ایرانی چاپ کرده بود که امروز در صفحه دوم خود گفته «5 مرزبان ایرانی در بین آزادشدگان نیستند».

نظرات بینندگان