کد خبر: ۵۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

مددجویان امداد که سبد کالا نگرفته‌اند اطلاع دهند

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد فارس گفت: مددجویان کمیته امداد فارس که تاکنون مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت نشده‌اند به دفاتر این نهاد در شهرستان‌های خود مراجعه کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان فارس، محمد صفری با بیان اینکه بر‌اساس گزارشات مسند دریافتی، برخی از مددجویان زیر پوشش مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند، اظهار داشت: مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان فارس که تاکنون مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت نشده‌اند به دفاتر این نهاد در شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: از آنجایی که مددجویان مورد حمایت این نهاد از نیازمندترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند باید مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت شده باشند اما برخی از آنان با مراجعه به دفاتر این نهاد اعلام داشته‌اند که تاکنون مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند.

صفری ادامه داد: دفاتر این نهاد در حال تهیه صورت مددجویانی است که در آخرین مرحله اعلام مشمولان سبد کالا، مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند و بر این اساس مددجویانی که تاکنون مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند باید با در دست داشتن کارت ملی سرپرست خانواده به مددکاران خود در دفاتر کمیته امداد امام خمینی مراجعه کنند.

این مسئول ابراز داشت: از آنجایی که گروه‌های مشمول دریافت سبد کالا در چند مرحله متوالی اعلام شده است مددجویان باید قبل از مراجعه به دفاتر کمیته امداد با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی سبد کالای حمایتی به آدرس www.yaranehkala.ir یا از طریق پیامک کد ملی سرپرست خانوار به تلفن  5000499  از عدم تخصیص سبد کالا در مرحله جدید، اطمینان کامل حاصل کرده باشند و چنانچه در مرحله جدید مشمول سبد کالا نشده‌اند به دفاتر این نهاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان